What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ebay & Yahoo Japan hardcore stuff

Taromaru heb ik. Waarom, omdat die rare is?...nope. Omdat het een top game is, vette sidescrolling ninja actio net als Kaze Kiri. Maar deze game mag dan rare zijn, het is geen hol aan. Ik collect geen games omdat ze rare zijn maar omdat ik ze wil spelen. Neemt niet weg dat de 'ebay hardcore stuff' thread is wilde het alleen ff kwijt ;)

Hij is ook geen hol aan, het is een soort van courier crisis hack. Maar het is een item die maar eens in de zoveel tijd over ebay gaat, en dus het vermelden waard is.

Zelf heb ik Taromaru niet eens, omdat ik ook dat spel niet veel vond, iig niet de 200 euro waard.

Vet die Ibara en op zich valt me de prijs wel mee.
Ik moet eigenlijk ook een 2e cab hebben om te taten..

Ik heb deze topic om twee redenen naar het Old school forum verzet.
Eerste reden is dat het wel erg druk werd met sticky topics in Videogames en tweede reden is dat het meeste wat hier wordt vermeldt toch niet nieuwe stuff is. Kreeg vandaag een mailtje van Excellent met nieuwe CAVE shmups prijzen.

Attractable price for Cave
Ibara Pink Sweets USD2025
Ibara Black label USD1440
Ibara USD380
Espgaluda II USD898

Back