What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EBAY CAVE boards.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zeker weten, die Dodonpachi doj gaat echt niet voor minder als 350 euro weg.Ook Espgaluda loopt dik in de 200+.
Ook vanwege dat deze weinig tot nooit op ebay staan.

Het is allemaal gewoon een spelletje, dat Ebay bieden. Het is leuk om te lezen dat iedereen een eigen strategie heeft. Meestal probeer ik ook in de laatste seconde te bieden, gewoon voor de spanning. Maar soms, zoals nu, heb ik zoiets van kom, ik doe gewoon een flink hoger maximum bod, terwijl ik ook wel weet dat dat onvoldoende is. In dit geval GBP 195. Brengt een beetje leven in de brouwerij.

Maar ik laat dit board wel gaan denk ik, prijs die Almighty noemt is wel realistisch, maar voor mij te veel. Misschien plaats ik nog een keer een behoorlijk hoger bod, just for the fuck of it, maar waar ik me naturrlijk wel aan houd mocht ik onverhoopt toch winnen.

Back