What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

EBAY CAVE boards.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
zit er in deze dodonpachi een 'suicide' batterij? Ik weet dat er 1 Cave game is waarbij dat het geval is.
 
Hou er rekening mee dat deze ook op yahoo staat voor 30,000 yen 😉
 
almighty":2hi7ozx7 said:
Hou er rekening mee dat deze ook op yahoo staat voor 30,000 yen 😉

Heb ik gezien inderdaad. 30.000 yen is ongeveer GBP 190. Maar dan komen er nog 2x verzendkosten bij (binnen Japan en vanuit Japan), bemiddelingskosten en last but not least 19% BTW en inklaringskosten. Kortom: Yahoo wordt dan een duur geintje.

Vanuit de UK heb je alleen maar de verzendkosten extra.

Maar zal Yahoo toch in de gaten houden.

Ik heb op Ebay eigenlijk vooral een bod gedaan om wat snelheid in de prijsstijging te krijgen, anders blijft hij zo lang hangen op een idioot lage prijs, is zo demotiverend voor de verkoper. En mijn maximumprijs is nog aan de lage kant, dus ik zal in ieder geval snel overboden worden. Nou ja, dan plaats ik misschien nog een keer een behoorlijk hoger bod, maar niet te veel natuurlijk, het moet wel bij de weg blijven.
 
pooyan":abo6yuxv said:
almighty":abo6yuxv said:
Hou er rekening mee dat deze ook op yahoo staat voor 30,000 yen 😉

Heb ik gezien inderdaad. 30.000 yen is ongeveer GBP 190. Maar dan komen er nog 2x verzendkosten bij (binnen Japan en vanuit Japan), bemiddelingskosten en last but not least 19% BTW en inklaringskosten. Kortom: Yahoo wordt dan een duur geintje.

Vanuit de UK heb je alleen maar de verzendkosten extra.

Maar zal Yahoo toch in de gaten houden.
klopt, maar denk laat het je wel even weten 😉
En ga er maar vanuit dat deze verkoper niet onder de prijs van yahoo gaat zitten.(incl kosten etc.)
 
Wat wil je maximaal kwijt zijn aan die DOJ Erik?
 
Je moet gewoon sowieso bieden wat je ervoor kwijt wil en dan zie je wel of je hem hebt of niet :) Dat "snipen" schiet je allemaal niks mee op, en als je nu met een paar man tegen elkaar op gaat bieden en meer gaat dokken dan je wil lacht die verkoper zich ook alleen maar kapot :)
 
Ja juist, en misschien vooraf met elkaar afspreken wie wat en hoeveel er voor over heeft, dan kan degene die er dat geld niet voor over heeft afhaken.
 
Snap de verkoper ook niet, hij heeft in prijs in gedachten en dat wil hij er minimaal voor hebben.Zet hem dan meteen op startbod... :?
Wat ik sowieso nooit snap van ebay is de prijs opbieden, breng zelf altijd een bod uit in de laaste minuut.
 
Wat ik niet snap is dat je dat in de laatste minuut doet dan? Als je weet wat je ervoor wil geven dan kan je dat toch ook een paar dagen vantevoren bieden. Heb je het dan niet gehaald dan was er blijkbaar iemand die er meer voor over had dan jij.
 
Echt irritant is overboden worden in de laatste seconde bij Ebay. Iets wat bij YAJ niet mogelijk is. Er komt gewoon 5 a 10 minuten bij zodat een ander altijd de kans heeft meer te bieden.

Die blinde reserve prijs is ook vaak lastig ja en vaak bied ik dan gewoon ook niet. Maakt wat betreft Ebay fees geloof ik weinig uit of je een reserve aangeeft of een hoger start bedrag wilt.
 
ne0":2334ayky said:
Wat ik niet snap is dat je dat in de laatste minuut doet dan? Als je weet wat je ervoor wil geven dan kan je dat toch ook een paar dagen vantevoren bieden. Heb je het dan niet gehaald dan was er blijkbaar iemand die er meer voor over had dan jij.

Allemaal mooi maar dit werkt niet als je gewoon echt wilt winnen. :) Deel van het spel denk ik.
 
Ja, het is een sport op zich, EBay.. vroeg in de veiling bieden drijft de prijs snel omhoog, in de laatste minuut bieden is frusterend voor verkoper en voor degene die al een paar dagen het hoogste bod had staan..

Ik moet toegeven dat ik ook pas aan het einde van de veiling een bod uit breng.. en dat ik als verkoper altijd hoop op een vroeg bod.. :roll:
 
Cageman":1uyb8tkj said:
Ja, het is een sport op zich, EBay.. vroeg in de veiling bieden drijft de prijs snel omhoog, in de laatste minuut bieden is frusterend voor verkoper en voor degene die al een paar dagen het hoogste bod had staan..

Ik moet toegeven dat ik ook pas aan het einde van de veiling een bod uit breng.. en dat ik als verkoper altijd hoop op een vroeg bod.. :roll:
Waarom de verkoper speken als je de spanning tot het eind kunt bewaren. :lol:
Als je dan toch overboden wordt dan is dat pech, en liever in de laatste minuut dan in het begin van een veiling.Mijn bod blijft toch hetzelfde.
 
Mee eens. Mijn truc om een veiling te winnen (beetje risico): wachten tot laatste minuten, en dan een vrij hoog bod doen. De kans dat je dan wordt overboden is minimaal.

Heb al meer dan 100 items op EBay gekocht, en heb maar een enkele keer een veiling 'verloren'.. soms betaalde ik iets meer dan ik in eerste instantie wilde, maar veel vaker pakt het positief uit..

Of dat voor Cave PCBs ook op gaat.. hmm.. er is wel een echte run op deze twee items, zie ik.. die gaan geld kosten :-)
 
Back
Top