What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

E3: Top & Flop

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Top:

Little Big Planet (eindelijk weer eens iets origineels)
Resident Evil 5 (gruwelijk)
Wiimote plus (blijven verbeteren)
Far Cry 2 (jeez...)
Sonic Unleashed (de 2D beelden)

Flop:

DC vs. MK (...kom op man...)
Banjo Kazooie (hier heb ik gewoon geen vertrouwen in)
Wiimote plus (was blijkbaar toch niet zo goed als men dacht)
Motorstorm 2 (mediocre graphics)
Sonic Unleashed (de 3D beelden)
 
RE5 co-op at all time vond ik eigenlijk wel flop. Als je dan offline speelt, heb je constant die AI in je reet... Ik wil solo play en aparte Co-op! Voor de rest gruwelijk.

Voor de rest vond ik de gehele E3 een beetje tegenvallen. Sony deed het nog wel leuk, MS en Nintendo waren erg boring.

God of War 3 aankondiging is ook wel top. MAG ook wel, 250 mensen online ofzo.
 
Waar zijn die tijden gebleven van onverwachte aankondigingen ?
De E3 was gewoon flop.
 
Met zoveel journalistiek en internet is het geheimhouden ook wel een beetje moeilijk.
 
Ik had die 3 videos van 1.2 Gieg van de pslaystation gedownload, maar er zat alleen maar meuk tussen. Echt 0% wat mij boeit. Dus vids gedownload, doorheengespeolt met 30X speed > gedelete.

Komen ze met GT5P tv aanzetten, dat is er al tijden en er is al tijden niets extra's toegevoegd!!!
 
Top:
Gears of War 2
Resident Evil 5
Madworld

Flop
Heel veel andere games kan er een grote lijst neerzetten.

Het meest teleurstellende vond ik het aanbod van de Wii dat gaat komen er is haast geen enkele titel bij die mij of vele denk ik zal boeien en Nintendo zelf kwam helemaal met weinig.
 
Ach .. de E3 was gewoon kut dit jaar ..

Top:

Gears of War 2 .. tja geen verrassing maar deze game gaat wel rocken in co-op!
Shaun White Snowboarding (Wii) - Geen nieuwe 1080 maar het zag er wel tof uit ...
Little Big Planet
Sonic Unleashed

Flop

Weinig nieuwe dingen, geen nieuwe IPs en ga zo maar door.. Vooral Nintendo gaat de trieste kant op met hun Wii Sports Resort, Wii Music etc..
 
Thanks voor de link ..

Toch nog wel wat games die ik wil hebben in het najaar .. LittleBigPlanet, Brother in Arms, Gears of War 2 etc.
 
Back
Top