What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Drinks in Japan

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Laat me jullie meenemen in de wondere wereld van de Japanse drinks. Twee onmisbare zaken in het leven in Nederland waren al koffie en bier, hier is het niet anders. Mocht je ooit naar Japan gaan, wees er dan zeker van dit flesje en blikje tot je genuttigd te hebben.

Blendy And I quote...

Blendy with its rich aroma and mellow taste will truly enhance your relaxing moments "Try Blendy, you will love it"

050618_21.jpg


Asahi 'super Dry'

superdry9706.gif
asahi_06.jpg


Het hoofdkantoor van Asahi is trouwens in de vorm van een biertje met bijbehorend hapje. Te zien bij de uitgang van Asakusa station.
64.jpg
 
Waar is de saké! :P

Trouwens, wat moet die spaanse peper dan voorstellen? Een verknede bitterbal?
 
Buiten de honderden verschillende koude thee in de automaten MOET JE ABSOLUUT QOO HEBBEN GEDRONKEN! De yoghurt variant, HEERLIJK.

Zie ook mijn avatar, dat is QOO himself.
 
DreamerNL":15m9zcs1 said:
Buiten de honderden verschillende koude thee in de automaten MOET JE ABSOLUUT QOO HEBBEN GEDRONKEN! De yoghurt variant, HEERLIJK.

Zie ook mijn avatar, dat is QOO himself.
Ik heb vandaag een flesje QOO yoghurt gehaald, goed spul inderdaad.
 
Ken hoe maken ze de sake warm? Want koud is het volgens mij niet te zuipen.
 
Ken":3eba9upa said:
DreamerNL":3eba9upa said:
Buiten de honderden verschillende koude thee in de automaten MOET JE ABSOLUUT QOO HEBBEN GEDRONKEN! De yoghurt variant, HEERLIJK.

Zie ook mijn avatar, dat is QOO himself.
Ik heb vandaag een flesje QOO yoghurt gehaald, goed spul inderdaad.

bastard :twisted:
 
Baki":1gjow5tv said:
Ken hoe maken ze de sake warm? Want koud is het volgens mij niet te zuipen.
Nou koud gaat ook best maar het best is sake op lichaamstemperatuur.
Hoe ze het warm maken? Al gooien ze het in de magnetron, ik zou het niet weten.
 
Ik vind het koud lekkerder, maar ik was in een japans restaurantje in Japan en daar hadden ze er een apparaat voor wat op een koffiezetapparaat leuk. En ik vroeg in de toko hoe je het warm maakt, zeiden ze in een pannetje. Maarja, das weird. Je gaat toch geen saké in een pannetje doen en dan opwarmen :shock:
 
Nee ze doen niet de sake in het pannetje. Ze zetten de flakon met sake erin in een pannetje warm water. Als je dan ziet dat de eerste hele kleine luchtbelletjes omhoog komen is de sake op temperatuur. Afhankelijk van het merk moet je sake tot ongeveer 45-55 graden verwarmen. Er zijn ook merken die goed te drinken zijn op kamertemperatuur btw.
 
Aah een saké kenner :P ik vind die warme saké minder om te drinken, brandt je ook nog je muil eraan :P geef me dan maar koffie
 
Nou een kenner lol. Ik had dezelde vraag aan Ken gesteld maar die wist het niet. Toen maar even een google gedaan en was er snel achter. Koffie lust ik niet dus geef mij maar Sake :P
 
Back
Top