What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld maar het gaat bij DC als volgt:

Composiet (kansloos)
S-video (al iets beter)
RGB (best)
VGA (allerbest)
 
ik bedoelde deze:
Maar het is dus redelijk kansloos die aansluiting te gebruiken?
Dan moet namelijk mijn tv ff van de muur af aangezien ik niet lekker scart kabels er meer bij krijg. Ik dacht als composiet ook lekker werkt dan hook ik hem zo up,

3.jpg
 
Dat is een RGB kabel, het beste voor een normale tv. Zorg wel em in de RGB ingang te stoppen.
 
ik dacht dus dat dit een combi van video en 2 audio was maar het is rgb?

komt mooi uit dat volgens mij zo`n aanlsuiting op me cinema set heb...vanavond ff checken :)
 
Iedere 'cinema set' heeft een rood/witte aansluiting. Halverwege de RGB kabel in dat blokje gooi je de rode en witte die naar je versterker gaan, scart gaat in je tv.
 
mjah ok die rood en wit en geel is dus audio en video.
Dan had ik dat wel goed begrepen.
Ik heb dus volgens mij ook een aparte 3 pluggen ingang voor Rood Geel Blauw op me set, vandaar dat ik wat confuus was.
Moet zowieso me xbox ff opnieuw aansluiten dus dat wordt dan maar naar beneden halen die tv :(


Conclusie
Die gele plug gebruiken is dus kut :P
 
S-video kan beter zijn dan RGB. Minder scherp, dus minder jaggies. 2d komt hier beter uit imo.
 
de DC-X bootdisk laat me ook JAP games draaien?
heb namelijk de fantastische getbass game met hengel maar in het japans natuurlijk :)

die gare utopia disk ziet hem wel maar speelt hem niet af..... en die dcxdisk kan ik nergens vinden.
Dus voordat ik me helemaal lens zoek is het wel makkelijk om te weten of het dan wel werkt :P

IK WIL VISSEN!
 
DC-X werkt. En codebreaker ook. De rest is troep. Probeer een codebreaker ergens op het net te scoren, gratis.
 
R-Type":33oowzhi said:
DC-X werkt. En codebreaker ook. De rest is troep. Probeer een codebreaker ergens op het net te scoren, gratis.

gare torrents zijn allemaal dood, maar we zoeken lustig door.

Die Utopia disk speelt gelukkig wel me USA games af, dus dat scheelt al weer :)
 
coolio, ik had van de week opeens een werkende torrent, heel frappant.

we gaan ze later eens testen: HIER MET DIE HENGEL!!!
 
RoOd":lb9mwt99 said:
ik bedoelde deze:
Maar het is dus redelijk kansloos die aansluiting te gebruiken?
Dan moet namelijk mijn tv ff van de muur af aangezien ik niet lekker scart kabels er meer bij krijg. Ik dacht als composiet ook lekker werkt dan hook ik hem zo up,

3.jpg

Die cinch-connecties kan je als uitgang EN ingang gebruiken (om een andere console te daisy-chainen).
 
The first quarter of 2007 promises to become a small revival of the good old Dreamcastâ„¢. Time to dust off your console and get ready for three brand new shooters. Last Hope, Trigger Heart Exelica and Karous are all on preorder to ship within the next three months.

Right on time, we have restocked limited quantities of official Sega Dreamcast Controllers and Dreamcast Visual Memory Cards. Both items are brand new European version items and suitable for any Dreamcastâ„¢ console sold worldwide. Available now as long as supplies last at a great bargain.
http://www.play-asia.com/paOS-17-71-4-74-1ai-49-en.html
 
Back
Top