What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast Special Editions

Ken":127ye8cy said:
Compleet met doos is de zilveren DC 175 euro.Shipping 55 euro.

Oke thanks man! Klinkt goed.. het is dus de enige echte D-Direct versie? Ik zal er eens overnadenken aangezien ik ook nog een 360 wil halen..
 
Perkunas":kwwwrng6 said:

The top of the crop. :D

Die Sonic, Jet Set Radio, Chu Chu Rocket!, Seaman en Hello Kitty Dreamcast's staan me wel aan... ;)

Damn, dat heeft 'ie allemaal thuis staan?
Ownage! Tering zeg, dat heeft flink wat gekost neem ik aan?
En hoe kom hij aan die 5 pieces en 50 pieces limited stuff? :shock:
Die moeten dus echt veel gekost hebben :twisted:
 
Gungrave":ud5hgu2a said:
Perkunas":ud5hgu2a said:

The top of the crop. :D

Die Sonic, Jet Set Radio, Chu Chu Rocket!, Seaman en Hello Kitty Dreamcast's staan me wel aan... ;)

Damn, dat heeft 'ie allemaal thuis staan?
Ownage! Tering zeg, dat heeft flink wat gekost neem ik aan?
En hoe kom hij aan die 5 pieces en 50 pieces limited stuff? :shock:
Die moeten dus echt veel gekost hebben :twisted:

Je hebt zo'n mensen die er altijd op één of andere manier in slagen om items te kopen die quasi onbestaande zijn. ;)
 
Ik 'ken' die collector van een ander forum.. Dreamcast History forum.. die gast heeft idd echt bijna alles in huis en rust dus ook niet voordat hij dat heeft. Vergeleken bij hem ben ik maar een prutser met 5 DC's :)

En die gepaintbrushte DC's zoals de Chu Chu Rocket en Sonic DC waren specifiek gemaakt voor werknemers van Sega Duitsland. Hij heeft op een of andere manier die DC's kunnen kopen doordat hij iemand kende van dat kantoor..

Ongelooflijk ;)
 
Gameholic":18goq5x3 said:
Vergeleken bij hem ben ik maar een prutser met 5 DC's :)
Zou je dan niet even als de sodemieter die kick ass hello kitty DC hier bijplanten?
 
Haha scherp Ken!

Ik verwacht dat het pakket vandaag per EMS aan is gekomen in Nederland. Mijn maat pikt alle post voor mij op dus ik laat hem een pic maken!

Foto volgt dus een dezer dagen ;)

Volgende DC wordt ongetwijfeld de Sakura Wars... die ga ik echter in Japan zelf zoeken want die vindt je niet snel als koopje op het net

Fotos volgen dus!
 
Oke, vandaag binnen gekregen! Mijn Hello Kitty... pink uiteraard 8)

Helaas ben ik zelf niet in Nederland om het te bewonderen, maar mijn maat was zo vriendelijk om er wat foto's van te maken...

Cheers!

hellokitty4ph.jpg


hellokitty11pz.jpg


En ik kon het weer niet laten... ik zag een redelijk nette Sega Sports boxed dus die heb ik ook maar meteen gekocht. Jammer dat er bovenop een scheur in de doos zit :x Die Amerikanen

segasports6ko.jpg
:roll:
 
Back
Top