What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dreamcast: Double Dragon Extreme (mod)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Voor alle Double Dragon fans!
(DD, DD II, (arcade version, nes, snes) + DDX :D


Nieuwe moves, sneller (geen lag), andere indeling, etc. Gewoon te veel om op te noemen!

setup: RGB ---> CGA/VGA, slg-3000.
 
Tip: Zet de camera op de leuning van de bank als je dronken bent en wilt gamen en filmen tegelijk :D

Wel grappig natuurlijk dat dit soort initiatieven nog steeds worden genomen, al is DD nooit mijn serie geweest.
 
Ken":j3rxbc6j said:
Tip: Zet de camera op de leuning van de bank als je dronken bent en wilt gamen en filmen tegelijk :D

Wel grappig natuurlijk dat dit soort initiatieven nog steeds worden genomen, al is DD nooit mijn serie geweest.
hahaha, ja je zou idd denken die gast heeft teveel op.

Jammer dat ik hem niet kan branden (of ik doe iets verkeerd), want dan kon ik hem ook op nozomi aanbieden voor 2,50 euro. (heb ik ook betaald).
Niet alleen DD staat erop maar Final Fight, Battle toads, en vele andere goede fighters. (van NES tot arcade)
 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrtttttttttttttttt, niceeee driftooooo to complete stop.
Spoiler hier, je kan em gratis downloaden (1 File download, Total size 132.58 MB)
http://www.theisozone.com/downloads/dre ... n-extreme/
Moet ik hem gratis voor jullie branden zodat de nozomi gasten ook kunnen genieten van deze double dragon, ken? kleine moeite, soort van extra bonus voor de gasten. ik vindt niet erg.
Zelfde als je naar een feestje bent geweest en je een klein bedankje krijgt. moet kunnen toch.

Laat me weten. ik ga in elk geval, GRATIS, genieten van de double dragon :P
 
Back
Top