A
+2 8)Da Dude":3m1phbn9 said:De tekenstijl is geweldig.
Cageman":1usqa1go said:Doet me een beetje denken aan Golden Axe
Psykick":pbwy9dku said:Cageman":pbwy9dku said:Doet me een beetje denken aan Golden Axe
Nou een heel klein beetje dan :mrgreen:
Shrimp":r66hismr said:Psykick":r66hismr said:Cageman":r66hismr said:Doet me een beetje denken aan Golden Axe
Nou een heel klein beetje dan :mrgreen:
Golden axe met meer hout voor de deur![]()