What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dragon Raja Stand Banner ECTS 2000.

Kaneda

Cabinet Dweller
Tijdens mijn bezoek aan de ECTS 2000 in London.
Zag ik deze op een stand hangen van een Koreaanse publisher.
Vond deze zo mooi dat ik met charme en overtuiging voor elkaar gekregen heb deze
na de beurs te "kopen" voor in mijn gamesroom.

Helaas is mijn gamesroom er nooit van gekomen, en heb ook geen muren groot en hoog genoeg
om deze mooi te spannen.

Dus voor de liefhebbers MET grote muren.
Doe eens een gok. Je begrijp dit is redelijk uniek.
De span-ringen zitten er nog in, dus als je zo stagerek heb kan je het mooi spannen met touw.

Ik zal het vandaag meenemen naar de Event, wellicht willen ze hem ophangen voor decoratie.
Maar is te koop.

Ik werd gewezen op het feit dat ik een vraagprijs erbij moest zetten, wat natuurlijk lastig is voor zo collectable
Maar denk aan iets als 100 euro. meer mag ook natuurlijk 8)
Probleem is dat er geen vergelijkingen te maken zijn online, je moet het mooi vinden, en is redelijk exclusief.
Ik verwacht natuurlijk geen gigantische bedragen ofzo.
Ruilen mag ook al is er niet veel wat ik nog "echt" wil binnen die prijsklasse. :)
Maar sta open voor sugesties.
Ik weet wat het mij gekost heeft toen. :P

Zie jullie later :)
Edit link naar fotos is wellicht handig :)
dragon_Raja1_zpsxaizmst5.jpg
dragon_raja2_zpsiqpvsxw9.jpg
 
Je heb gelijk, mijn excuses, had dit gepost net voor de NGC event, om hem daar ook op te hangen voor show :)
 
Heb toen de "play local" trial gedaan die ik op de beurs kreeg.
1 klein dingetje was dat het nog niet vertaald was, dus koreaans... :roll:

En hrmmm dat liep niet echt lekker met google translate ernaast ( in die tijd! 😉 )

Maar ik vond vooral de character design erg mooi.
Heb ik ook met Magna Carte, vind het zelf hele mooie graphics en design style... spel is 3x niks :/
 
Back
Top