ruderudie
Bullet Dodger
Wederom graag hulp van de technische members. Ik heb Dodonpachi in de Aero zitten, alleen is het beeld ondersteboven. Dat is dus probleem 1. Strikers is wel gewoon direct goed als ik die inplug, vreemd dus. In het menu van DDP kun je volgens mij weinig veranderen. Laatste optie zou zijn scherm van de Aero flippen, maar daar wil ik uiteraard later pas aan beginnen.
Probleem 2 is dat het geluid echt extreem hard staat, en er geen pot op de pcb zit om dit zachter te zetten. Geluid is ook niet te regelen op de Aero zelf. Is hier nog iets op te verzinnen.
Thanks guys!
Probleem 2 is dat het geluid echt extreem hard staat, en er geen pot op de pcb zit om dit zachter te zetten. Geluid is ook niet te regelen op de Aero zelf. Is hier nog iets op te verzinnen.
Thanks guys!