What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dodonpachi DOJ WL > BL conversie

Farian303

Cabinet Dweller
Het is mogelijk om van een Dodonpachi DOJ White label, een Black label te maken.

Enkele dagen is er een nieuwe versie gereleased, met een savehack:

http://ikotsu.blogspot.co.uk/2012/05/do ... -hack.html

Echter is het nog niet perfect en kan het nadelige effecten hebben op de NVRAM. Dit is toch een andere rom/onderdeel op pcb, dan de rom die je wisselt(eprom)?

En heeft iemand hier er ervaring mee, en weet of het de moeite waard is,
of loop je een groot risico dat je je PCB verpest?
 
Als ik het zo lees is het nogal een risico. De eprom die je wisselt is inderdaad een normale eprom, geen NVRAM.
 
Ja, denk ik wel. De eerste hack heeft gewoon veel te veel haken en ogen, imo. De tweede is niks anders dan een eprom swap.
 
Back
Top