Farian303
Cabinet Dweller
Het is mogelijk om van een Dodonpachi DOJ White label, een Black label te maken.
Enkele dagen is er een nieuwe versie gereleased, met een savehack:
http://ikotsu.blogspot.co.uk/2012/05/do ... -hack.html
Echter is het nog niet perfect en kan het nadelige effecten hebben op de NVRAM. Dit is toch een andere rom/onderdeel op pcb, dan de rom die je wisselt(eprom)?
En heeft iemand hier er ervaring mee, en weet of het de moeite waard is,
of loop je een groot risico dat je je PCB verpest?
Enkele dagen is er een nieuwe versie gereleased, met een savehack:
http://ikotsu.blogspot.co.uk/2012/05/do ... -hack.html
Echter is het nog niet perfect en kan het nadelige effecten hebben op de NVRAM. Dit is toch een andere rom/onderdeel op pcb, dan de rom die je wisselt(eprom)?
En heeft iemand hier er ervaring mee, en weet of het de moeite waard is,
of loop je een groot risico dat je je PCB verpest?