What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Diverse cabs (Crazy Taxi, Hotd3)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Tijd voor wat nieuws (geen reacties graag met 'zonde', doe dat maar in mn gallery :) ), dus groot deel van mijn cab collectie mag weer plaats maken. Nee ik stop niet met arcade, ja ik hou van rouleren :)
Daarbij binnenkort een verbouwing van ons huis, dus *even* wat room in de garage zou ook niet gek zijn gedurende een paar weken.

Te koop, alles in prima staat t/m verzamel staat.

- New Astro City cabinet - SOLD
- Scud Race single cabinet - SOLD
- Daytona USA single cabinet - SOLD

- Crazy Taxi Naomi cabinet - 850 euro
Voorzien van originele monitor, haarscherp beeld, geen burn-in en schitterende kleuren.
Compleet met Naomi systeem en Crazy Taxi cartridge.
Uiteraard werkend te zien.
Inclusief Crazy Taxi marquee (niet te zien op foto, past er niet op in mijn ruimte) de bekende verlichte lichtbak van Crazy Taxi die erbij hoort.
In dit cabinet kunnen ook diverse andere Race games gespeeld worden vaak door simpel de game erin te swappen of er een ander systeem in te hangen. Bijvoorbeeld Initial D 1-2-3, Outrun 2, Maximum Tune etc. Tegen meerprijs diverse titels/systemen verkrijgbaar.






- House of the Dead 3 cabinet - 1000 euro
gerestaureerd en in schitterende staat.
Voorzien van originele monitor, haarscherp beeld, geen burn-in en schitterende kleuren.
Compleet met Chihiro systeem en House of the dead 3 software.
Uiteraard werkend te zien. Inclusief House of the dead 3 marquee (niet te zien op foto, past er niet op in mijn ruimte).
In dit cabinet kunnen ook diverse andere Sega shooters gespeeld vaak door simpel de game erin te swappen, en voor naomi games door er een naomi systeem in te hangen met bijbehorende game.



 
Mooie prijzen. Vooral als je ziet hoeveel tijd en geld je erin gestopt hebt, Zonde! :D Succes verder.
 
goatboy":3nlziyxz said:
Mooie prijzen. Vooral als je ziet hoeveel tijd en geld je erin gestopt hebt, Zonde! :D Succes verder.

Daar zit de fun voor mij ook het meest in. Grote kans dat ik weer een paar gare cabs koop zodat ik weer wat maanden bezig ben met opknappen en uiteindelijk met geluk net quitte speel ^^
 
Daytona USA, Scud Race SOLD
Ik voorzie een hereniging van de Scud Race met zijn tweelingbroer :)
 
Evt nog een mint NNC en Blast City tegen een goed bod. Maar die zijn in zo'n goede staat dat ik ze anders lekker laat staan.
 
en hotd3 en Crazy Taxi zijn inmiddels ook gereserveerd.

Laat het topic nog open totdat ik de NAC afgeleverd heb, dan gooi ik er een slotje op.
 
Back
Top