What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

diverse arcade marquees : SOLD

cocobolo

Cabinet Dweller
Hoi,
Zolderopruiming :
Ik heb nog een aantal arcade marquees welke ik eventueel wel wil verkopen. Misschien is iemand er blij mee, kan ook erg leuk staan om ze in een lichtbak op te hangen (heb ik zelf ook gedaan met een aantal :-) ).

Ik heb
1) Dark Stalkers - Capcom. Zeer duister en mooi. Op de foto ligt hij op de grond maar deze moet je echt van achteren verlichten, dan komen die ogen/kaken zeer mooi tot hun recht. 12 euro
2) Pacman. Origineel van een cabaret pacman cab (dus niet de grote gele, maar die iets kleinere). 15 euro. Sticker moet je nog verwijderen.
3) Gee Bee - Namco. Leuke marquee, ik ken het spel eigenlijk niet (zal het eens opzoeken :-)). 7 euro
4) Pac man - Geen idee van wie deze is, maar is natuurlijk niet origineel. Maar voor het opleuken van een bartop model bijvoorbeeld is het wel leuk :-) . 5 euro
5) Pengo - Sega. Origineel. 7,50 euro.
6) The End - Stern. Erg mooie artwork. 8 euro.
7) Zarzon - Taito origineel. Stickerresten zitten net voor het Taito logo. Heel sprekende marquee, ook deze (net als de rest) moet je echt zien met verlichting van achteren, dan krijgt het ineens diepte. 10 euro.

Foto's :
DSC_0013_zps4f6135ee.jpg

DSC_0014_zps5d7c2aae.jpg

DSC_0016_zps3ebb243c.jpg

Prijzen exclusief verzendkosten, mag ook ophalen in Apeldoorn. Alles in 1 koop voor 50 euro + verzendkosten

Mijn Outrun 2 SP Sega Naomi upright komt ook te koop binnenkort, ik kan er bijna bij om hem aan te zetten en even te controleren haha. Staat gewoon warm in huis maar er staat nog een flipperkast voor en andere 'rommel' ;-)

Zijn deze ook geschikt om aan de muur te hangen als versiering? Of knikkeren ze gelijk naar beneden?

Het zijn marquees voor de oude klassieke arcadekasten : daar zaten ze bovenin en daarachter zat bijna altijd verlichting. Ze kunnen uitstekend aan de muur hangen natuurlijk maar je moet dan wel uiteraard er bijvoorbeeld een klein gaatje in boren voor een schroefje of een touwtje. Je zou het ook zo kunnen doen als ik : een soort kistje maken, daar een tl-balk in, en de marquees er voor. Waanzinnig mooie lamp voor in je gameroom.

Ik zal een foto bijsluiten van hoe ik het heb gedaan, maar de foto is niet zo best omdat mijn gameroom zwarte muren en zwart plafond heeft ;-)

DSC_2551_zps5c1335a8.jpg

DSC_2554_zps101f246c.jpg

DSC_2557_zpsce2e9eab.jpg

Da's wel echt tof. Jammer dat die Darkstalkers marquee zo lelijk is, god al machtig. Ik ben fan van de serie maar dat zou ik voor geen goud boven mijn bed hangen :P

Die pengo is wel echt heel leuk.

Leuke aanbieden!
Ik wil in m'n aanstaande gameroom ook iets leuks gaan doen met Marquees maar ga geen originele gebruiken om te 'misbruiken' voor 't project ;)
Ik kan die Darkstalkers op zich wel waarderen al had ik liever iets wat 1:1 gebruik maakte van de stijl in de game.

Back