What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Disgaea 3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Heb deze game gisteren ontvangen, US versie.

Het is eerste klas recycletroep. Graphics, plot.. alles is hetzelfde als op de Ps2. Ditmaal vanuit een demonen school. Waar je in D2 nog de overlord dochter meeneemt om de overlord te verslaan, ben je nu een zoon van een overlord en neem je een Hero mee.

Vermaak me er wel mee, maar deze serie is wel echt fucking overrated imo. Geef mij FFT, Jeanne d'arc of Front Mission any day. Waarschijnlijk zal ik me wel met de game vermaken tot Valkyria Chronicles er is.

Dit is echt gewoon een Ps2 game die op Blu Ray is gereleased.
 
Ik heb disgaea 1 grijs gespeeld. Phantom brave viel me tegen... Disgaes 2 moet ik nog altijd spelen ahah, lig achter.

Jeanne d'arc lijkt me wel vet, alleen jammer dat de game op psp is..of kun je de psp via de tv laten spelen?
 
Het laatste nieuwe model psp kun je op een HD tv aansluiten als ik het goed heb.
 
PSP model 2000 en model 3000 (net uit) kun je via component op een HDTV aansluiten.
 
Damn ik heb slechts HDMI. Opzich zou ik dat ook wel op mijn TV willen.

Jeanne d'arc is focking meesterlijk btw.
 
Er zijn ook PSP HDMI kabels te koop. En er bestaan ook component naar HDMI verloopsnoeren. Keuze zat dus.
 
Back
Top