Nasischijf":2no8sray said:street fighter 2 met recht de beste game ever
Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?Abc123":1std1t1v said:Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Ik had het over vroegerCageman":1cquuo2i said:Hoeveel tijd heeft het gekost om hier goed in te worden? Ben je een goede SFII speler?Abc123":1cquuo2i said:Dit brengt herinneringen naar boven! De vele uren Street Fighter die ik speelde, man man man.
Het speelt sowieso heel anders.ChapDDR":3rt6m0fi said:@Cage, als je beter wilt worden in Fighting Games in Super Turbo of 4 de beste optieHet zijn wel twee super verschillende games. Als ik een tijd SF4 heb gespeeld ben ik enorm slecht in ST en andersom.
!!!Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!
Cageman":1z1hkyh2 said:Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
SFII is totaal niet mijn game. Tekken en Soul Calibur zijn zoveel vetter!

ChapDDR":33qo3qzu said:Jullie moeten ook een Third Strike cab krijgen in het NGC, die game is baas!