dexx":2o8qcsgj said:ik praat niet telkens met hoofdletters, kom hier trouwens toch niet meer zo vaak.. ik heb units die vinden sommige niet interessant genoeg.. toch bedankt
cthulhu":110fwt7k said:dexx":110fwt7k said:ik praat niet telkens met hoofdletters, kom hier trouwens toch niet meer zo vaak.. ik heb units die vinden sommige niet interessant genoeg.. toch bedankt
Dus? Hartelijk gefeliciteerd!!!