All,
Ik ben benaderd door omroep Max, in het kader van het televisie programma ‘van onschatbare waarde’. Ze zijn op zoek naar een individuele verzamelaar die bereid is zijn/haar unieke/klassieke arcade kast te verkopen in het programma. Het uiteindelijke bod hoeft niet te worden geaccepteerd, maar het kan een leuke manier zijn om je machine voor een mooie prijs te verkopen, en met je kop op tv te komen. Als je dat laatste niet wilt kan ook iemand anders (ik?) daarvoor in de plaats komen.
Ken je iemand? Wil je het zelf? Zo ja, wat staat er te koop?
Let me know!
Ik ben benaderd door omroep Max, in het kader van het televisie programma ‘van onschatbare waarde’. Ze zijn op zoek naar een individuele verzamelaar die bereid is zijn/haar unieke/klassieke arcade kast te verkopen in het programma. Het uiteindelijke bod hoeft niet te worden geaccepteerd, maar het kan een leuke manier zijn om je machine voor een mooie prijs te verkopen, en met je kop op tv te komen. Als je dat laatste niet wilt kan ook iemand anders (ik?) daarvoor in de plaats komen.
Ken je iemand? Wil je het zelf? Zo ja, wat staat er te koop?
Let me know!