What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

de wereld van pc engine

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
WAUW OP. Wolf.
Laasts nog de arcade gespeeld. die zou ik wel thuis willen

Ook heel veel op me C64 en later op me amiga gespeeld.
Maar de arcade. :shock: :shock: :shock:
 
beste shmups ever de pc engine

mocht je een tenokoe hebben ik heb wel een memory kaart liggen mag je voor niets hebben alleen postzegel lol

heb zelf een duo r en een core een blauwe en een gewone witte en ongeveer 200+ games
ben bezig een pc engine to jamma te creëren

greetz
 
weer wat binnen voor mijn pc engine één van mijn favoriete shmups PARODIUS DA 8) 8) 8)

parodiusda-1.jpg
 
mooie versies zijn het! allemaal lekker mint!

ik heb naast de rgb pc-engine in de buy & sell topic ook nog een Dracula X - Rondo of Blood super cdrom liggen!
minty in dik plastic bewaard natuurlijk, maar ik denk ook dat ik deze jongen moet laten gaan..

hou buy en sell in de gaten :D
 
Back
Top