A
Anonymous
Guest
Ik ben geen Japan expert. Ik vroeg me af hoe de onderlingen verhouding tussen mannen en vrouwen is in Japan. En hoe die is tussen mannen en vrouwen die getrouwd zijn of een relatie hebben/samen wonen etc. Zodat ik het kan vergelijken met hoe het in het ''Westen'' is en daar over praten met jullie.
Ik heb wel is wat gehoord hier over ja maar niet veel.
Dat was dan dat Japanse mannen echt heel erg hard werken en dat de vrouw de basis is of klopt dit beeld niet?
Ik heb wel is wat gehoord hier over ja maar niet veel.
Dat was dan dat Japanse mannen echt heel erg hard werken en dat de vrouw de basis is of klopt dit beeld niet?