DAY
TATE Mode Pilot
Vandaag moest ik weer even met de trein naar school. Het valt mij op dat de NS steeds meer gebruik maakt van die Sprinters.

Het nadeel van die kregengen zijn dat wanneer het vol is en je in zo'n balkon staat dat je je nergens aan kan vastpakken. dus wanneer de trein van spoor wisselt heb je kans dat je helemaal geplet wordt, wat mij dus gebeurde en dat om 08:00 in de ochtend. Dit is dus beter dan een kop koffie om wakker te worden. :evil:

Het nadeel van die kregengen zijn dat wanneer het vol is en je in zo'n balkon staat dat je je nergens aan kan vastpakken. dus wanneer de trein van spoor wisselt heb je kans dat je helemaal geplet wordt, wat mij dus gebeurde en dat om 08:00 in de ochtend. Dit is dus beter dan een kop koffie om wakker te worden. :evil: