waiwainl":24laxbt7 said:Zeg - ik wil wel een hoody en een T-shirt - dan heb ik ook wat aan te trekken op de 11de![]()
Wellicht dat er nog anderen zijn die er geen hebben?
Jinxz, wat zijn de mogelijkheden?? :mrgreen:
Ik zou het noodlot niet tarten als ik jou was :mrgreen:waiwainl":feye4n1o said:(of waar je het ook bedacht had).
Cageman":byobd5a4 said:Ik zou het noodlot niet tarten als ik jou was :mrgreen:waiwainl":byobd5a4 said:(of waar je het ook bedacht had).