What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De officiële Nozomi Tshirts en Truien

Jinxz

Pattern Reader
Probeer je door de 200.000 puntengrens van Galaga te breken; de 1.000.000 te halen op Donkey Kong? Het geheim zit verwerkt in de Nozomi shirts!!
Ze zijn persoonlijke geweven door Miyamoto, bedrukt met de hot-sauce van Billy Mitchel en geweekt in de okselsappen van Steve Wozniak!

De shirts zijn leverbaar in de heren maten S t/m XXXL, Dames maten XS t/m XL. De Hoodies zijn leverbaar van S t/m XXL.
De shirts kosten 15 euro p.st.
De hoodies kosten 27,50 euro p.st.
Verzending voor 1 t/m 2 shirts kost totaal 3 euro.
Verzending voor alles meer dan 1 hoodie en/of 3 shirts kost 7,50 euro.
De prijzen zijn inclusief eventuele namen op de mouw van het shirt. Voorbeeld daarvan kun je vinden op de foto's van het nozomi TT event.

Hier wat foto's van de opdruk en hoodie:
_IMG_0064.jpg

_IMG_0069.jpg

_IMG_0070.jpg

_IMG_0073.jpg


Hier de maten:
maten_lijst.jpg
freaky_facts_vrouw.jpg
 
Ik heb de hoodies gezien aan het einde van de avond, die zijn echt erg bruut. Rode inside is zeeeer cool.

Jinx als ik vanavond de maat van het t-shirt bekijk, is het dan logisch dat ook de hoodie goed past bij dezelfde maat? T-shirt zat prima namelijk.
 
ruderudie":1m0pwmp0 said:
Jinx als ik vanavond de maat van het t-shirt bekijk, is het dan logisch dat ook de hoodie goed past bij dezelfde maat? T-shirt zat prima namelijk.
Dit is bij mij zeker het geval.
 
Ken":1nnek5f3 said:
ruderudie":1nnek5f3 said:
Jinx als ik vanavond de maat van het t-shirt bekijk, is het dan logisch dat ook de hoodie goed past bij dezelfde maat? T-shirt zat prima namelijk.
Dit is bij mij zeker het geval.

Hier ook, zit als gegoten en ook echt een heerlijke stof! Klasse werk Jinxz, like always!!
 
ruderudie":3d35742w said:
Ik heb de hoodies gezien aan het einde van de avond, die zijn echt erg bruut. Rode inside is zeeeer cool.

Jinx als ik vanavond de maat van het t-shirt bekijk, is het dan logisch dat ook de hoodie goed past bij dezelfde maat? T-shirt zat prima namelijk.

Ik heb geen specifieke maten lijst kunnen vinden van de truien maar bij 6 members was de maat (L & XL) van de hoodie gelijk aan die van het shirt.



zpeakabonk":3d35742w said:
hmmm wel interesse in een hoodie en t shirt. ook tank tops toevallig???

Moet kunnen voor dezelfde prijs als de Tshirts. Ze zijn leverbaar in de maten S t/m XL.
Hier kun je de maten vinden van de tanks : http://www.sols-products.com/PALMA-11807/PALMA-11807-FTC.pdf Ik lever dan enkel de zwarte tanks. Logo op de mouw is dan geen optie ;)


Psykick":3d35742w said:
Hier ook, zit als gegoten en ook echt een heerlijke stof! Klasse werk Jinxz, like always!!

Thanks man!
 
Ik zal me maten doorgeven. proud to be Nozomi 😉
Ook handig om te dragen als ik in februari in Retrobeurs in Deurne sta.
 
zpeakabonk":2rpsn02e said:
hoi

alles in zwart, hoodie 2xl t shirt 2xl tank top m (logo op de nippels hahaha )

thanks

Haha. Top, ik stuur je zo een PM met m'n gegevens.

A.s. maandag bestel ik weer blanko shirts/hoodies etc. dus voor iedereen die interesse heeft kan ik t/m zondag de orders bundelen.
 
Ich finde die Sachen sehr gut und würde mich über ein Hoody in Größe L
und der Farbe Schwartz freuen . :lol:
Oder dürfen das nur Holländer tragen :mrgreen:
 
SANWA":5x91v7xg said:
Ich finde die Sachen sehr gut und würde mich über ein Hoody in Größe L
und der Farbe Schwartz freuen . :lol:
Oder dürfen das nur Holländer tragen :mrgreen:

Danke danke ;)
"Größe L" means an L or an XL in German terms? you can compare the size of the sweaters to the measurements of the male shirts in the start topic.
Shipping a sweater to Germany costs 9 euro (not trackable) or 14 euro (trackable).
 
Jinxz":34we66pz said:
SANWA":34we66pz said:
Ich finde die Sachen sehr gut und würde mich über ein Hoody in Größe L
und der Farbe Schwartz freuen . :lol:
Oder dürfen das nur Holländer tragen :mrgreen:

Danke danke ;)
"Größe L" means an L or an XL in German terms? you can compare the size of the sweaters to the measurements of the male shirts in the start topic.
Shipping a sweater to Germany costs 9 euro (not trackable) or 14 euro (trackable).

Ha,haa it means L for large .
Total price to germany ?And transfer acount? Please. 😉
 
Doe mij ook maar zo'n fantastische hoodie, maat XL

thank you.
 
Ik wil ook graag een hoody met mijn forumnaam erop. XXL

(ik ben wel mijn forumnaam nu aan het wijzigen naar Anunaki, dus met een hoofdletter)
 
Ik heb mijn Hoodie binnen, ziet er top uit. Nu kan ik bij elk bezoek aan het NGC mijn Nozomi T-shirt aan doen en als ik het te koud krijg mijn Nozomi Hoodie. :D
 
Back
Top