Ken
High Score Hunter
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de hele hype voor de PlayStation3 op een dieptepunt ligt en de hype van de Wii allang weer is overgevlogen. Lachende derde is Microsoft die dit jaar zijn opmars zal gaan voortzetten.
Nintendo komt met een tweede generatie games die alleen aanspreken bij de inmiddels bereikte groep, Sony komt met een paar system sellers en Microsoft brengt topgames op een fatsoenlijke manier online en heeft Halo 3 om het jaar succesvol af te sluiten.
Jullie ideeen over de komende maanden wat betreft next gen materiaal!?
Nintendo komt met een tweede generatie games die alleen aanspreken bij de inmiddels bereikte groep, Sony komt met een paar system sellers en Microsoft brengt topgames op een fatsoenlijke manier online en heeft Halo 3 om het jaar succesvol af te sluiten.
Jullie ideeen over de komende maanden wat betreft next gen materiaal!?