What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

DC BBA gezocht

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hoi Ken,

ik ben al een tijdje op zoek naar dit (NIET de LAN-adaptor).
(Ik veronderstel dat er ook een bootdisc bij moet zitten?)

Moest je deze tegenkomen op 1 van je jachten, kan je ff laten weten wat ie zou kosten?

Alvast bedankt.
 
Yo welkom, stel jezelf ook gelijk even voor in offtopic als je wilt.

Die BBA zijn niet makkelijk te vinden, op Yahoo zag ik er laatst ook eentje staan voor rond de 8000 yen, maar ik ga morgen toevallig op m'n vrije dag naar de wat betere gameshops in town (want wat moet je anders..)
 
Ik heb er eentje.. Wat wil je erovor geven?

Het is dus de BBA en NIET de lan

Ik speel er nog wel eens PSO mee!
 
Ja, sorry, was een beetje overhaast, zal ik direct doen, Ken!
Wel afgaande, dat ie maar 8000 En kost, euh wel dat is nog geen € 100 dacht ik...
Vind ik een héél goede prijs.
 
Perfect!
Zit daar normaal geen bootdisc oid bij? (of heb je zelf moeten branden?)

Dus wel degelijk BBA, niet LAN he!?
Dan is ie verkocht!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top