What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA stack 3x op MP

michelze

Cabinet Dweller
staat nu op mp te koop in vinkel.
Wel ongetest, wat dat ook mag betekenen. Maar misschien wel interessant voor iemand hier.

Goed.. van die drie Daytona USA borden doen het er precies 0 goed :-|

Model 2.. een revolutie in arcade hardware. Maar na 20 jaar ook erg kwetsbaar.

Cageman":291hvtpg said:
Goed.. van die drie Daytona USA borden doen het er precies 0 goed :-|

Model 2.. een revolutie in arcade hardware. Maar na 20 jaar ook erg kwetsbaar.

Sucks ass. Kun je niet van 3 borden er 2 maken ofzo?

tjsa marktplaats he

misschien volgende keer iets meer uitgeven

las een reply niet goed geld terug

beter kan niet toch en voor eenwerkend board ook redelijk

retrocab":22z92jwm said:
tjsa marktplaats he

misschien volgende keer iets meer uitgeven

las een reply niet goed geld terug

beter kan niet toch en voor eenwerkend board ook redelijk

Hoho.. niet te snel oordelen ;-). We kennen Jan hier al een hele tijd, en ik wist precies wat ik kocht: ongeteste Daytona USA parts, waarvan 3 mobo's en 2 complete sets van driveboards/audioboards/etc uit een aantal ontmantelde machines. Voor de prijs die ik heb betaald kun je je geen buil vallen.

Ik bezit intussen zo'n 14 Daytona USA boards, waarvan er 6 werken. De rest gaat nu de experimenteer-fase in van verwisselen van video PCB's enzo.

Van de defecte Video PCB's (polygon problemen) ga ik een poging doen om RAM te vervangen (surface mounted, dus wel lastig).

Met de spullen die ik heb liggen moet ik toch zeker nog een additionele 4-5 PCB's werkend krijgen. Daarnaast heb ik veel te veel kasten en parts om nog eens 195 euro per PCB te gaan uitgeven. Je wil niet weten wat ik al heb geïnvesteerd in parts om de huidige kasten überhaupt werkend te houden. Zo nu en dan gaat er gewoon iets stuk aan die Model 2 en Model 3 hardware. Als ik niet had volhard, had er in Zoetermeer geen enkele Model 2 of Model 3 driver meer gestaan :D

Back