michelze
Cabinet Dweller
Hallo luitjes,
Ik doe mijn oude Daytona maar van de hand.
Zit al lange tijd te denken voor een hobby project, maar het komt er echt niet van.
Misschien als de kids groot zijn ..... Ik ga deze niet nog 8 jaar in de garage laten staan.
Het is een helft van een dubbel. Een kant fikse sticker schade. Munteenheid ontbreekt.
Je zal er zelf aan moeten gaan klussen (dwz een 230 V kabel aan vast gaan maken, zit nu provisorisch)
pluspunt Monitor is 100 % in orde, 0,00000 % inbranding. Als nieuw dus.
Kast start op, en werkt maar het video beeld geeft streepjes/verpringingen (op zijn engels polynomen geloof ik). Soms doet ie het in een keer zonder deze verspringingen (zal aan het weer liggen denk ik)
Zou te verhelpen zijn als je de ram modules opnieuw zou doorsolderen.
Ik zat te denken aan 175,- euro. Leuk voor een project.
Voor 25 euro meer krijg je er nog een tweede defecte boardset bij DaytUSA1 (ook video board defect)
Deze start ook op maar er is niet mee te rijden.
En ik kan er ook nog een boardset van sega rally 1 bij doen. Hierbij is ook het videao board defetc.
Koop een nadere model 2A game en je hebt een werkende sega rally 1.
[past niet 1 op 1 in deze sitdown]
Ik heb me er maar bij neergelegd, dit gewoon van de hand doen en iets anders leuk compleet er voor terug halen zonder werk .....
Ik zie de reacties wel in de pm verschijnen. Kast staat in de buurt van Boxtel
Ik doe mijn oude Daytona maar van de hand.
Zit al lange tijd te denken voor een hobby project, maar het komt er echt niet van.
Misschien als de kids groot zijn ..... Ik ga deze niet nog 8 jaar in de garage laten staan.
Het is een helft van een dubbel. Een kant fikse sticker schade. Munteenheid ontbreekt.
Je zal er zelf aan moeten gaan klussen (dwz een 230 V kabel aan vast gaan maken, zit nu provisorisch)
pluspunt Monitor is 100 % in orde, 0,00000 % inbranding. Als nieuw dus.
Kast start op, en werkt maar het video beeld geeft streepjes/verpringingen (op zijn engels polynomen geloof ik). Soms doet ie het in een keer zonder deze verspringingen (zal aan het weer liggen denk ik)
Zou te verhelpen zijn als je de ram modules opnieuw zou doorsolderen.
Ik zat te denken aan 175,- euro. Leuk voor een project.
Voor 25 euro meer krijg je er nog een tweede defecte boardset bij DaytUSA1 (ook video board defect)
Deze start ook op maar er is niet mee te rijden.
En ik kan er ook nog een boardset van sega rally 1 bij doen. Hierbij is ook het videao board defetc.
Koop een nadere model 2A game en je hebt een werkende sega rally 1.
[past niet 1 op 1 in deze sitdown]
Ik heb me er maar bij neergelegd, dit gewoon van de hand doen en iets anders leuk compleet er voor terug halen zonder werk .....
Ik zie de reacties wel in de pm verschijnen. Kast staat in de buurt van Boxtel
