What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA single defect te koop

Status
Not open for further replies.

michelze

Cabinet Dweller
Hallo luitjes,

Ik doe mijn oude Daytona maar van de hand.
Zit al lange tijd te denken voor een hobby project, maar het komt er echt niet van.
Misschien als de kids groot zijn ..... Ik ga deze niet nog 8 jaar in de garage laten staan.

Het is een helft van een dubbel. Een kant fikse sticker schade. Munteenheid ontbreekt.
Je zal er zelf aan moeten gaan klussen (dwz een 230 V kabel aan vast gaan maken, zit nu provisorisch)
pluspunt Monitor is 100 % in orde, 0,00000 % inbranding. Als nieuw dus.
Kast start op, en werkt maar het video beeld geeft streepjes/verpringingen (op zijn engels polynomen geloof ik). Soms doet ie het in een keer zonder deze verspringingen (zal aan het weer liggen denk ik)
Zou te verhelpen zijn als je de ram modules opnieuw zou doorsolderen.

Ik zat te denken aan 175,- euro. Leuk voor een project.
Voor 25 euro meer krijg je er nog een tweede defecte boardset bij DaytUSA1 (ook video board defect)
Deze start ook op maar er is niet mee te rijden.
En ik kan er ook nog een boardset van sega rally 1 bij doen. Hierbij is ook het videao board defetc.
Koop een nadere model 2A game en je hebt een werkende sega rally 1.
[past niet 1 op 1 in deze sitdown]

Ik heb me er maar bij neergelegd, dit gewoon van de hand doen en iets anders leuk compleet er voor terug halen zonder werk .....

Ik zie de reacties wel in de pm verschijnen. Kast staat in de buurt van Boxtel
 
Al geprobeerd de 3 boards van elkaar te halen, connectors schoon te maken en weer op elkaar te drukken?
'Soms wel soms niet' is vaak gewoon geen goed contact van het Video board.
 
Ja inderdaad.. het liep vandaag even niet zoals ik had gehoopt. je hebt PM. Ik laat deze niet schieten, don't worry ;-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top