michelze
Cabinet Dweller
Ik heb het al elders gelezen, maar deze kasten geven na +20 jaar toch vaak de geest.
En de hardware is ook amper uit andere kasten te trekken, wat het moeilijk maakt deze klassieker in originele werkende staat te behouden. Zo ook in het NGC. Blijven zorgenkindjes lijkt me.
Ik zou wensen dat er een vervang print zou komen die zo direct plug en play is.
Er zijn al emulators en ook op een port naar de PS3, maar dan draait je oude machine nog niet.
Stiekem hoop ik dat er nog ergens een hobbyist de code in zijn vrije tijd om gaat zetten en dat je een soort van vervangings unit voor de originele cage gaat krijgen.
Maar het blijft ijdele hoop denk ik.....
En de hardware is ook amper uit andere kasten te trekken, wat het moeilijk maakt deze klassieker in originele werkende staat te behouden. Zo ook in het NGC. Blijven zorgenkindjes lijkt me.
Ik zou wensen dat er een vervang print zou komen die zo direct plug en play is.
Er zijn al emulators en ook op een port naar de PS3, maar dan draait je oude machine nog niet.
Stiekem hoop ik dat er nog ergens een hobbyist de code in zijn vrije tijd om gaat zetten en dat je een soort van vervangings unit voor de originele cage gaat krijgen.
Maar het blijft ijdele hoop denk ik.....