What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA / Sega Rally

Status
Not open for further replies.

Trailblazer

1CC Aspirant
Hier even een lijstje met enkele onderdelen / uitbreidingen wanted voor de racer. Op termijn toch een dedicated Daytona USA van maken, het bloed blijft kruipen waar het gelukkig ook gaan kan... Here we go;

- Daytona pcb
- Force feedback pcb voor Daytona
- Wiring
- Een gele overlay button voor de startknop
- Semi- of volledig naakte vrouwen die minimaal 1 x per week de cab komen poetsen.

Alvast bedankt 😉
 
Trailblazer":2o6twicg said:
- Semi- of volledig naakte vrouwen die minimaal 1 x per week de cab komen poetsen.

Als je hier een goed adresje voor hebt gevonden graag even delen met de rest. Mag ook gerust geimporteerd worden wat mij betreft!

(mits ze niet kwijt raken :lol:)
 
De zijn bedrijven die schoonmaaksters in lingerie verhuren:
naakte-poetsvrouw.jpg



Ik heb voor je zitten zoeken, maar ik kom alleen IO, soundboards e.d. voor je tegen.
Bij Arcadeparts heb je een set voor 700 dollar oid.

Verder Alibaba heeft niks, en anders: http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
in een oude Win 98 PC aansluiten
 
Parts en wiring kan ik voor een groot deel voor je fixen, Erik.

Drive board heb ik, bedrading ook. Een andere gele startknop als vervanging voor de jouwe is ook te fixen :)

PM me maar ff, dan kom ik een keertje bij je langs met parts. Kunnen we even cabklussen.
 
Kleine heads up hoe nu uitziet. Op NNC draait Border Down origineel uiteraard op GD. Sega Rally op Daytonaaaaaaaaaa cab. Dan hebben we Daytonaaaaaaaaaa op 360 met 5.1 set en dikke subwoofer. Daarnaast SNES met rgb en KI. Kakofonie van geluid..... En keuzes.....

Racecab is helemaal bijgewerkt vwbt cleaning en bijverven plekjes. FFB op sega rally werkt mechanisch technisch gezien wel maar krijg I/O settings niet in lijn dus feitelijk geen FFB. Komt goed.

th_VIDEO0050_zpsi4xxtkp7.jpg
 
Uhmm hoewel ik je inspanningen zeer waardeer, lijkt je topic meer thuis te horen in de galerij i.p.v buy,sell en trade forum
Tenzij je hem wil verkopen natuurlijk, maar dan zie ik graag een prijsje 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top