Ken
High Score Hunter
Guys, ik verkoop m'n Daytona cab om ruimte te maken voor een nieuw project. Mocht je ooit de droom hebben gehad om een racecab in huis te hebben, this is it! De plastic (!) kappen zijn in zeer goede conditie, net als de artwork op de kappen en de stoel. De binnenkant is helemaal schoongemaakt en superclean. De monitor is in absolute topconditie, niet vaak zo'n scherp beeld gezien als op deze cab.
Het dashboard is zoals je kunt zien netjes opgeschuurd en opnieuw gespoten. Alle lampjes, knoppen, pedalen etc. werken prima. In de kast zit een (Model 2) Sega Rally 1.
Eigenlijk het enige wat er nog aan deze kast ontbreekt is de force feedback. Ik heb me er nooit aan gestoord (zeker voor een game als Sega Rally), maar dat is mijn mening en als je per se force feedback wilt zul je dat zelf moeten proberen te fixen (wel eens geprobeerd, maar niet optimaal gelukt dus maar gewoon zo gelaten).
Ik zou het tof vinden als een cab in deze staat binnen de community blijft, daarom zet ik 'm eerst vanzelfsprekend op Nozomi. De prijs voor Nozoms is € 600,- en eerlijk gezegd denk ik niet dat je snel een racecab in betere staat voor hetzelfde geld zult gaan vinden. Moet je 'm wel komen halen





Het dashboard is zoals je kunt zien netjes opgeschuurd en opnieuw gespoten. Alle lampjes, knoppen, pedalen etc. werken prima. In de kast zit een (Model 2) Sega Rally 1.
Eigenlijk het enige wat er nog aan deze kast ontbreekt is de force feedback. Ik heb me er nooit aan gestoord (zeker voor een game als Sega Rally), maar dat is mijn mening en als je per se force feedback wilt zul je dat zelf moeten proberen te fixen (wel eens geprobeerd, maar niet optimaal gelukt dus maar gewoon zo gelaten).
Ik zou het tof vinden als een cab in deze staat binnen de community blijft, daarom zet ik 'm eerst vanzelfsprekend op Nozomi. De prijs voor Nozoms is € 600,- en eerlijk gezegd denk ik niet dat je snel een racecab in betere staat voor hetzelfde geld zult gaan vinden. Moet je 'm wel komen halen






