What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona USA Race Leader E17 - 110v lampjes

Akuma2000

TATE Mode Pilot
Ik heb 110v lampjes over met E17 fitting en 25 watt.
Te gebruiken in bijvoorbeeld Daytona USA achter de "Race Leader" marquee.

8 euro per stuk.

IRbtKGV.jpg

V6NSHrR.jpg

Sl2XIfR.jpg

xD

Mijn neef had alles in t-shirts en doekjes gewikkeld, had nog geen tijd gehad om alles uit te pakken.
Ik ga vanavond even tellen en laat ik je weten, heb iig nog zeker 15-20 over.

15-20? oef! haha! Maak er een leuk voorstel van per PM als je wilt :). als je er 25 hebt, ga ik ze namelijk niet allemaal nemen. Dan loop ik er op leeg :mrgreen:

8 euro is mijn kostprijs.
Ik wilde ze op andere fora aanbieden voor 9 of 10 euro, zodat ik nog 1-2 euro over hou voor de moeite :)

In het doosje zitten swso 40 stuks.
Maar paar ervan zijn gesneuveld, 4 heb ik al zelf in gebruik en ik wil er ook zelf 10 op reserve.
Dus daarom swso 15-20 stuks over die ik kwijt kan :)

Hoeveel stuks had je zelf in gedachte?
Die kan ik volgende week vrijdag meenemen naar NGC :)

Cageman":2dslygxe said:
Ik wil alle lampjes die je nog hebt graag overnemen! :)
Als OutRun 2 ook van deze lampjes had, kreeg je direct een setje van mij, only fair gezien ik ze dan toch het meest zou gebruiken :lol:

Robert":21zl2qnc said:
Cageman":21zl2qnc said:
Ik wil alle lampjes die je nog hebt graag overnemen! :)
Als OutRun 2 ook van deze lampjes had, kreeg je direct een setje van mij, only fair gezien ik ze dan toch het meest zou gebruiken :lol:

Ouch :mrgreen: :mrgreen:

Back