What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Darius cabinet

HOLY SHIT!!!!! Wie had dat een paar jaar geleden verwacht, dat een dergelijke cab in Nederland zou komen staan! Het arcade vlammetje gaat weer harder branden, ik moet ook zo'n cab .. ooit haha :D
 
haha thanks. Glad to share.
Hier een aantal pics van de binnenkant.
1 systeem (ttx2 rev.215A), 2 scherm aansluitingen, koeling als een mofo:

_IMG_0688.jpg


_IMG_0689.jpg


_IMG_0690.jpg


_IMG_0692.jpg


_IMG_0694.jpg


_IMG_0696.jpg


_IMG_0698.jpg
 
Fantastisch om de binnenkant te zien. Thanks voor de pics.
Die koeling maakt een herrie zeker.
 
Best job in the world imho.

Die koeling is inderdaad een stoorfactor. Als je speelt valt het uiteraard niet op maar om de machine stationair the laten lopen is behoorlijk heftig. De koeling draait wellicht op 12 volt dus kan eventueel op 5v gezet worden om het geluid te reduceren. Maar 't komt de koeling niet echt ten goede ;)
 
Back
Top