Mooi kunnen we knallen op 4kR2-2D":1av61r71 said:Nog een paar dagen...
cool op de pc nog niet uit nog effe wachtenR2-2D":lmpnjw4n said:Playing it now.....![]()
![]()
Meesterlijke game!
R2-2D":1o9vt1bs said:Playing it now.....![]()
![]()
Meesterlijke game!
Psykick":3oa8qtdf said:R2-2D":3oa8qtdf said:Playing it now.....![]()
![]()
Meesterlijke game!
Ja, vind je die game echt zo goed? Ik persoonlijk vind vooral de kast heel vet, maar vind de game echt shallow, dus zijn er dingen anders dan de arcade versie?