Rano":3juj73bj said:En als je nou gewoon games verzamelt?
d":1xad59k2 said:Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?
ruderudie":if453905 said:Als je 800 euro betaalt voor een miezerige SNES game die toevallig gesealed is vind ik die persoon toch zeker het uitlachen waard. Het spijt me enorm kerels maar dan moet je echt ff bij de zielenknijper op bezoek.....
d":1ks2e03c said:En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!
d":1kj961ln said:En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!
almighty":1hekhn0k said:d":1hekhn0k said:Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?
Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.
DreamerNL":1nyvxurn said:almighty":1nyvxurn said:d":1nyvxurn said:Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?
Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.
Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...
d":23r74dru said:Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!
Ja, sorry. Het is niet mijn bedoeling geweest om zulke gevoelens op te roepen. Ik ben af en toe een beetje bijdehand, k had niet moeten reageren op deze topic. Ik zal er voortaan op letten.almighty":1t1d8xyp said:d":1t1d8xyp said:Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!
Gewoon het idee om iemand voor idioot uit te maken slaat nergens op, ieder zo z'n eigen ding toch?