What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

daarom kon ik niet verhuizen.....

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hoi,

Terwijl sommige van jullie met een natte rug stonden te verhuizen, had ik mijn eigen jaarlijkse videogameparty.
Hier een impressie
 
Gamen met elkaar is altijd leuk, maar met elkaar in 1 ruimte is nog beter.

Jij had een leukere reden om niet mee te verhuizen. Ik had saaie verplichtingen :-(
 
Laatste keer dat ik zo'n gamedag heb gedaan was ik een jaar of 18 denk ik. Zo'n 25 jaar geleden alweer.. Poeh, ik word oud :)
 
Geef niks om mijn verjaardag maar ik gebruik dat altijd voor een avondje gamen met mijn vrienden groep.
Niks beter inderdaad dan in dezelfde ruimte tegen elkaar gamen.
 
Back
Top