What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom vewlix cloon

nicke36":29g1fmse said:
Thx voor de positieve reacties mannen,

Doet goed om te horen dat mensen die verstand hebben van arcades positieve reacties geven :-)

Eerlijk is eerlijk, hij is toch ook gewoon mooi! Lekker clean, lekker strak :P

Nu nog ff met Jinxz overleggen voor zijn homemade controlpanel voor de Vewlix en je bent klaar!

Deze glimmende plaat met van die knoppies :P

_IMG_0990.jpg

Heeft er misschien iemand een afbeelding van een marquee van een vewlix cabinet die ik kan printen?

heb al veel gezocht maar vind gewoon niets :-s

nicke36":3u9s40j4 said:
Heeft er misschien iemand een afbeelding van een marquee van een vewlix cabinet die ik kan printen?

heb al veel gezocht maar vind gewoon niets :-s

Bedoel je echt de marquee boven de boog?

PM sent voor het artwork.

Ik ben trouwens bezig om de plexiglass marquee waar het artwork in moet te laten reproduceren. Dus het dikke plexi, dunne sheet en de schroeven. Als je interesse hebt PM me ff.

thx Chris

maar ik bedoel idd de artwork achter de plexi in de boog.

Heb er nu 1 van killer instinct inzitten die ik opt net gevonden had en laten printen, maar zou toch liever gewoon een eenvoudige willen met vewlix erop

nicke36":4yrpqed7 said:
thx Chris

maar ik bedoel idd de artwork achter de plexi in de boog.

Heb er nu 1 van killer instinct inzitten die ik opt net gevonden had en laten printen, maar zou toch liever gewoon een eenvoudige willen met vewlix erop

Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Photoshop for the win ;)

Back