Bigbadthomazzz
Combo Keeper
...
Bigbadthomazzz":20px9pae said:Nee hoor Jiggy, voor mij hangt de monitor gewoon goed. Je vertelde dat de monitor het best aan de bovenkant op ooghoogte kon zitten. En dat heb ik gedaan
Wellicht wekken de foto's het vermoeden dat het scherm te hoog hangt, het is juist goed zo.