Bigbadthomazzz
Combo Keeper
...
Bigbadthomazzz":aaz1m2cf said:Bij mij was de afweging redelijk simpel. Een custom kast voor rond de €50 en spullen die ik heb staan. Of voor rond de €400 een cab die ik niet kan betalen.![]()
keroltje":2fzizke2 said:Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.
goatboy":m2z2u1c3 said:Admin? Afvoeren pleaze.
keroltje":ghp3l3tn said:Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.
goatboy":35y5c444 said:Da's wel héél erg tolerant Hasan. Vraag me af waarom je als eerste post gelijk zo'n trol opmerking moet plaatsen. No go voor mij.