What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom 'Metroid' NES made by >>>Rice@

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hier mijn nieuwe custom NES in de stijl van Metroid. :D :D

Ben er echt heel blij mee en hij is strak en duidelijk, geen drukke bedoeling etc.
Deze komt dus straks mooi in een vitrine kast te staan en koop wel weer een nieuwe NES op de beurs haha.

Rice hartstikke bedankt man en je ziet straks nog wel een keertje mijn Snes en Dreamcast verschijnen 😉

59f8717456be19203c860565d3dc8305.png
 
Begrijp ik het nu goed en heb je twee custom gespoten NES consoles, eentje die helemaal te wauw is, en eentje die slecht gespoten is? Hebben ze wel allebei dezelfde print?
 
pooyan":8isgx995 said:
Begrijp ik het nu goed en heb je twee custom gespoten NES consoles, eentje die helemaal te wauw is, en eentje die slecht gespoten is? Hebben ze wel allebei dezelfde print?
Gaat om dezelfde Erik, foto ziet het er prachtig uit maar....

Ook geen zin om er verder op in te gaan, gewoon niet tevreden en klinkt lullig maar spuitwerk doe ik 10X beter, trust me.
 
Had je de eerste post hier dan al gedaan (obv fotos) voordat je de NES definitief binnenkreeg?

Ik snap er de ballen niet meer van :shock: , maar wil wellicht mijn Wii laten doen door de in hoofde genoemde persoon.
 
Had de post gedaan na het zien van de fotos.(dus nog niet in het echt)
Hoop dat het nu duidelijker is.

Andere mensen zullen er vast blij mee zijn, ik ben gewoon een pietje precies en ga voor kwaliteit.

Er mag voor mij ook een slotje op dit topic,
 
trailblazer800":ph9fcw4m said:
Maar wil wellicht mijn Wii laten doen door de in hoofde genoemde persoon.

Nee! :shock: Ben ooggetuige namelijk. Nuff said.
 
Dan heeft Rice waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad, hebben we allemaal wel eens. :(

In andere topics is iedereen altijd lovend over zijn werk. Het zou jammer zijn als hij door één misser niet meer gewaardeerd zou worden en daardoor werk misloopt. Misschien heeft hij er zelf wel een goede verklaring voor.
 
pooyan":31slcagz said:
Dan heeft Rice waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad, hebben we allemaal wel eens. :(

In andere topics is iedereen altijd lovend over zijn werk. Het zou jammer zijn als hij door één misser niet meer gewaardeerd zou worden en daardoor werk misloopt. Misschien heeft hij er zelf wel een goede verklaring voor.

Helemaal mee eens!
 
Misser? Wil hier eigenlijk ook niet te lang over door gaan maar ik had het kunstwerk ook even kort bekeken en zag dit:

- Grote druiper in rode verf, Waarom?
- Maar 1 laag gespoten en niet dekkend aangebracht.
- Niet ontstoft zo te zien, Je kunt overal puntjes troep in de verf zien.
- De tekening is te dik erop gekwast.

Ik ken de kunstenaar verder niet maar hier is echt te weinig aandacht aan besteedt.
 
sorry maar dit heeft niks te maken met je dag niet hebben en als hij hierdoor werk mis loopt is dat zijn eigen schuld.Je moet echt blind en dronken zijn om zo iets naar iemand op te sturen.Hij zal zich na dit drama toch echt opniieuw moeten bewijzen.Het klinkt erg hard wat ik zeg maar de mensen die dit monster hebben gezien weten dat ik niet overdrijf.Sorry Ricepuppet en ik hoop van harte dat het eenmalig was
 
pooyan wrote:
Dan heeft Rice waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad, hebben we allemaal wel eens.

In andere topics is iedereen altijd lovend over zijn werk. Het zou jammer zijn als hij door één misser niet meer gewaardeerd zou worden en daardoor werk misloopt. Misschien heeft hij er zelf wel een goede verklaring voor.


Helemaal mee eens!
Slechte dag, laat me niet lachen!

Ik heb ook wel eens een slechte dag maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.
Koop dan eerst mijn NES trailblazer800, stukken goedkoper en dan kun je altijd kijken of je je Wii opstuurd :P

- Grote druiper in rode verf, Waarom?
- Maar 1 laag gespoten en niet dekkend aangebracht.
- Niet ontstoft zo te zien, Je kunt overal puntjes troep in de verf zien.
- De tekening is te dik erop gekwast.
Dit zijn al een paar, maar kan de lijst nog wel wat uitbreiden.

Maar kom niet aanzetten met ik heb me dag niet want je betaald hier gewoon voor.Als je een Schilder laat komen voor je huis en hij smeert de verf met z'n handen tegen je kozijn aan dan gaat hij ook niet zeggen 'Ja sorry kerel maar ik heb mijn dag niet omdat mij vrouw gisteren niet wou'

Ik ben daarom ook wel blij dat ik hem even had meegenomen naar de beurs, want dacht eerst dat het aan mij lag.
Als mijn cabs zo gespoten zijn dan zet ik ze vandaag nog aan de weg en bel de rova.
 
Hé Marc, rustig aan joh. :o

Ik zeg niet dat hij een slechte dag had, maar dat hij 'waarschijnlijk' een slechte dag had. Vreemd is dan wel dat hij toch een niet goed gepimpte NES aan een perfectionist als jij (positief bedoeld) afgeeft.

Maar ik kan er ook naast zitten en is jouw NES inderdaad een goed voorbeeld van de kwaliteit van zijn werk, dat volgens velen dan inderdaad niet best is.

Maar dan blijft het toch raar dat zijn werk in andere topics wel gewaardeerd wordt. Of willen we allemaal gewoon te beleefd zijn omdat iemand wel zijn stinkende best doet. Slechte zaak, want dan worden er uiteindelijk meer gedupeerd.

Ik ben nu toch wel benieuwd naar een reactie van Rice zelf.

Oh, mocht je ooit je cabs aan de weg zetten, bel mij dan. Ik breng ze wel voor je naar de Rova. :lol:
 
pooyan":3k9l3zdq said:
Hé Marc, rustig aan joh. :o

Ik zeg niet dat hij een slechte dag had, maar dat hij 'waarschijnlijk' een slechte dag had. Vreemd is dan wel dat hij toch een niet goed gepimpte NES aan een perfectionist als jij (positief bedoeld) afgeeft.

Maar ik kan er ook naast zitten en is jouw NES inderdaad een goed voorbeeld van de kwaliteit van zijn werk, dat volgens velen dan inderdaad niet best is.

Maar dan blijft het toch raar dat zijn werk in andere topics wel gewaardeerd wordt. Of willen we allemaal gewoon te beleefd zijn omdat iemand wel zijn stinkende best doet. Slechte zaak, want dan worden er uiteindelijk meer gedupeerd.

Ben nu toch wel benieuwd naar een reactie van Rice.
Ik ben volkomen rustig, echt 😉
Heb ook heeel veeel gelachen gisteren op de beurs en zag de humor er wel van in.Jammer dat het me toch wat geld heeft gekost, want heb wel weer een nieuwe nes moeten kopen en moet maar zien of ik dit gedrog voor 27 euro kwijt raak.(ebay geen optie i.v.m negative feedback, dus knal hem op marktplaats)

Heeft me 77 euro totaal gekost incl. een nieuwe nes dus baal er toch stiekem wel wat van, geld had ook naar Espgaluda II kunnen gaan.

Misschien durven idd andere er niet snel iets van te zeggen en kan ik best begrijpen, ik ben gewoon iemand die geen blad voor de mond heeft en durf dat ook rustig te melden.
contact en opsturen was allemaal geen probleem en ik krijg een kleine vergoeding dus dat is top.

Als andere mensen er blij mee zijn is dat hartstikke mooi :)
 
almighty":2jx3w2b5 said:
pooyan wrote:
Dan heeft Rice waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad, hebben we allemaal wel eens.

In andere topics is iedereen altijd lovend over zijn werk. Het zou jammer zijn als hij door één misser niet meer gewaardeerd zou worden en daardoor werk misloopt. Misschien heeft hij er zelf wel een goede verklaring voor.


Helemaal mee eens!
Slechte dag, laat me niet lachen!

Ik heb ook wel eens een slechte dag maar dit slaat echt als een lul op een drumstel.
Koop dan eerst mijn NES trailblazer800, stukken goedkoper en dan kun je altijd kijken of je je Wii opstuurd :P

- Grote druiper in rode verf, Waarom?
- Maar 1 laag gespoten en niet dekkend aangebracht.
- Niet ontstoft zo te zien, Je kunt overal puntjes troep in de verf zien.
- De tekening is te dik erop gekwast.
Dit zijn al een paar, maar kan de lijst nog wel wat uitbreiden.

Maar kom niet aanzetten met ik heb me dag niet want je betaald hier gewoon voor.Als je een Schilder laat komen voor je huis en hij smeert de verf met z'n handen tegen je kozijn aan dan gaat hij ook niet zeggen 'Ja sorry kerel maar ik heb mijn dag niet omdat mij vrouw gisteren niet wou'

Ik ben daarom ook wel blij dat ik hem even had meegenomen naar de beurs, want dacht eerst dat het aan mij lag.
Als mijn cabs zo gespoten zijn dan zet ik ze vandaag nog aan de weg en bel de rova.

Marc, ik ben ook een perfectionist laat dat duidelijk zijn. Zo lik ik mn Neo Geo cassettes elke week brandschoon en maak ze vervolgens droog met ongebleekt perkament. :lol:

Maar ff zonder gein, het is wel zo dat je iedereen een kans moet geven om een gemaakte fout te herstellen. Als jij je geld gedeeltelijk terugkrijgt lijkt het er namelijk op dat Rice toegeeft in deze een fout te hebben gemaakt. En als je het hele bedrag terug wilt omdat je geheel ontevreden bent, zou de tegenpartij daar ook open voor moeten staan. Zo werkt het nl. als je geld wilt verdienen, tis altijd een kwestie van geven en nemen. Zo heb ik laatst van Ronnie een nwe Red Stool gehad omdat de eerste kwijt was geraakt id post. Je hebt nu eenmaal goede en minder goede handelaren, en daar kom je pas achter na de eerste keer of keren zaken doen.

Ik zou het hele bedrag dan terugvragen of Rice een tweede kans gunnen om een NES te doen. Een lullige NES koop je voor twee tientjes op marktplaats en als ie toch gespoten wordt kun je net zo goed een vergeelde unit aanschaffen voor 1 tientje.

Als je besluit dat te doen; laat even weten hoe die geworden is, dan breng ik daarna wellicht mn Wii 😉

Groeten Erik
 
Ik ben tevreden zo over de afhandeling en laat het hierbij.
Via pm netjes alles afgehandeld en was de 2'de in 2 jaar tijd die niet tevreden was dus ga er vanuit dat hij dus wel tevreden was over zijn eigen werk.

Misschien kan Rice zelf wel het een en ander toelichten?

Als je besluit dat te doen; laat even weten hoe die geworden is, dan breng ik daarna wellicht mn Wii
Zou zeggen grijp je kans en stuur een gele NES op 😉
 
Ik was gisteren misschien wat wazig maar die nes is echt niet netjes gespoten.
Ik ben zelf geen kunstenaar maar dit kan echt veel beter,het spuitwerk iig
Ik offer een van mijn eigen nesjes op en zal hem op eigen kosten spuiten en wil desnoods nog wel die van Marc overnemen zodat we ze naast elkaar kunnen zetten.Dan kan bij de eerste meet and greet iedereen zelf oordelen.
Begrijp me miet verkeerd want ik ben zeker van mening dat Ricepuppet een 2e kans verdient maar hij moet ook beseffen dat dit soort dingen echt beter moeten/kunnen als die nes,zeker als je er voor moet betalen.


edit: post aangepast wegens doordraven met een slecht humeur,mijn excuses.
 
Back
Top