What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom built NAC HD voor SF5

Chris je bent echt een kunstenaar!!! :shock:
heb je ook foto's waar het scherm aan staat?

Persoonlijk had ik de buttons wit gelaten :D

Marcosan30":307yf383 said:
Chris je bent echt een kunstenaar!!! :shock:

Thanks thanks :)

Marcosan30":307yf383 said:
heb je ook foto's waar het scherm aan staat?

Persoonlijk had ik de buttons wit gelaten :D

Ik heb al wel SF5 laten draaien maar vergat foto's te maken.

De buttons had ik ook graag wit gelaten. Had helaas te weinig voorraad :(

Jeeezus wat vet man, zou echt jammer zijn als een of andere noobige lulhannes die cab wint. Ik houd marktplaats in de gaten de komende tijd :)!

Alles is hier boven al gezegd. Mad props Chris!!

They found the right guy for the job, if only god gave him more good looks instead of only mad skillz :mrgreen:

niet mooi zo een breedbeeld scherm in een niet breedbeeld kast dan vind ik vewlix veel beter

wel mooi afgewerkt en gebouwt

shootem":11r5yefo said:
niet mooi zo een breedbeeld scherm in een niet breedbeeld kast dan vind ik vewlix veel beter

Voor als je scherm ermee ophoudt, is dit DE oplossing.
Ik vind de zij-art ZO vet. geweldig.

Oprecht echt een hele vette cab! Misschien ga ik wel meedoen aan de prijsvraag, ik wil hem wel 8)

Dikke poep Chris, kan niet anders zeggen. Vooral respect voor je skills qua bezel, heel netjes opgelost

8)

Milspex":1tyv2nrm said:
Hoe heb je de controls eigenlijk geregeld voor een PS4?

Ik heb een set Fight Boards van Brook binnen gekregen. Die zijn fully compatible met PS4 dus navigeren in het PS menu is ook mogelijk. De FB bordjes zijn 4x4cm dus soldeer "skills" zijn essentieël.

@Marcosan

Hier een (gsm)foto van het scherm. Ik heb gekozen voor een IPS paneel met reactietijd van 5ms. 5ms staat gelijk aan 1/200e seconde dus voor een 60fps console zijn er geen framedrops mogelijk. Het IPS paneel zorgt er voor dat de cab een 178/178 kijkhoek heeft.

scherm1.jpg

Echt super bruut Chris. Ik vind die rode buttons wel heel vet persoonlijk. Marquee en move list zouden het voor mij helemaal afmaken. WoW

Back