retrocab":rdb6h0sc said:thnx iedereen van harte welkom om te gamen
de volgende keer kom ik langs op het ngc moet helaas werken deze keer
tot hoelaat is het open???
ow ja als er problemen zijn met autos ik zit in het vak
kan misschien dan helpen
gr robert