What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

current line up in de garage

retrocab

Candy Cab Regular
hoi hierbij de actuele games in de garage
voor de members in brabant als je wilt gamen kom langs :D [img ook voor de rest natuurlijk :D DSC08619_zpse5433e75.jpgDSC08618_zps9c25fa70.jpg][/img]

gr robert
helaas kan ik niet naar het ngc ik moet werken

ps er komen wat nieuwe games aan (final lap 3 en vindicators)
 
Gaaf hoor!! Gilze Rijen was het... Mijn ouders wonen in de buurt. Misschien drop ik wel een keer langs ☺️
 
thnx iedereen van harte welkom om te gamen
de volgende keer kom ik langs op het ngc moet helaas werken deze keer
tot hoelaat is het open


gr robert
 
retrocab":rdb6h0sc said:
thnx iedereen van harte welkom om te gamen
de volgende keer kom ik langs op het ngc moet helaas werken deze keer
tot hoelaat is het open???

ow ja als er problemen zijn met autos ik zit in het vak
kan misschien dan helpen

gr robert

Auto's en arcades gaan bij mij niet goed samen. Een maand geleden bezorgde ik bij een klant van me in Duitsland een Vewlix en ik blies m'n motor op.
Gelukkig wordt het al geregeld via een kennis.
 
He-le-maaaaaal niks mis mee deze garage. Die Star Wars Trilogy moet er gewoon een keer komen in het NGC. Awesome stuff.
 
Back
Top