What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cthulhu's man cave/ washok...

Bedankt allemaal!

Da Dude":34k4q399 said:
die gremlin is echt heel mooi. Foto van zijn broer graag.
Bij deze:
Gremlin.jpg~original

Warhammer. Welk leger speel je? Ik ben ermee gestopt. Maar had op laatst een enorm Chaos Space Marine leger. Ging naar een goed doel: aankoop NNC.
Heb nu een Chaos Death Guard- en een Tyranid leger...moet alleen wat meer schilderen en spelen.
Door die film speelde we het nummer van Tom Jones in de trouwzaal, toen mijn vrouw en ik getrouwd waren.
Zo romantisch die film :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nog steeds één van m'n meest favoriete films samen met Army of Darkness (en de andere Evil Dead films).
Marcosan30":34k4q399 said:
Zou ik mogen weten wat de openingstijden zijn? 😉
Geen officiële openingstijden, maar mocht je in de buurt zijn en ik ben thuis en heb tijd, dan ben je welkom.

Thanks kerel, is die gozert niet de baas van de gremlins; Spike
Wat een vette figure zeg, moet ik ook hebbuh maar dan moet ik de figure wel onder mijn jas naar binnen sluipen
want mijn vriendin gaat dat echt niet trekken lol :D

Marcosan30":1rylpe3g said:
Thanks kerel, is die gozert niet de baas van de gremlins; Spike
Wat een vette figure zeg, moet ik ook hebbuh maar dan moet ik de figure wel onder mijn jas naar binnen sluipen
want mijn vriendin gaat dat echt niet trekken lol :D

Gaat waarschijnlijk heel lastig en extreem duur worden...er zijn wereldwijd maar 500 van gemaakt en heb er al jaren geen meer gezien.

Da Dude":1rylpe3g said:
Gaaf man die gremlin. Ziet er echt bruut uit. p.s. de chainsaw controller ook.

De Resident Evil 4 Chainsaw Controller is inderdaad een geweldig ding, hij maakt ook kettingzaag geluiden...wel zeer onpraktisch om daadwerkelijk in een spel te gebruiken.

Back