What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cthulhu's man cave/ washok...

cthulhu

Bullet Dodger
De afgelopen tijd hier mooie en opgeruimde game rooms gezien...wakkerde de zin in opruimen van m'n zolder een beetje aan en ben aan de slag gegaan.

Hoekje met bijna alle retro consoles...stonden ooit allemaal speelklaar tot ik ermee naar de woonkamer ging sjouwen. Moet ze weer eens allemaal aansluiten. Alle opbergdozen rond de locker zitten vol met spellen en voor dit hoekje staat een cheap ass slaapbankje (maakt dit tevens de logeerkamer).
_DSC0292.jpg

Het grotere werk. Onder de flipperkast staat een doos vol PS2 spellen en een krat met kabels en controllers.
_DSC0285.jpg

Een ooit geordende kast vol met spellen, kabels en toebehoren...wederom zitten de opbergdozen op de eerste plank vol spellen.
_DSC0294.jpg

Locker met een aantal arcadesystemen en zooi.
_DSC0295.jpg

De zolder moet nog wel ooit een keer verbouwd worden...er is nog niets aan gedaan sinds we het huis 5 jaar geleden kochten.
 
Sphere":1lrzsqsw said:
En met de nodige Warhammer/LotR stuff? :D

Tja, Warhammer 40K en een ander miniaturenspel genaamd Strange Aeons...nerdy and proud of it!

beau":1lrzsqsw said:
Cool hoor op de eerste foto links
Lijkt nasischijf wel

Deze Gremlin heeft kapotte stekels...m'n vrouw heeft hem een keer per ongeluk omgegooid. Z'n grote life sized broer staat in de woonkamer.
 
Cool man nasischijf zie je ook zaterdag
Zal je zien het had ze broer kunnen zijn :mrgreen:
 
Mars attack, een van de beste films ooit! :P (En de eerste film die ik samen met mijn vriendin heb gekeken, :oops: )
 
ChapDDR":3id2l2k3 said:
Mars attack, een van de beste films ooit! :P (En de eerste film die ik samen met mijn vriendin heb gekeken, :oops: )
Homophobic_Seal.jpg
 
nice Cave sir

Mijn goede voornemen is mijn zolder op orde brengen. Ik ben er wederom aan begonnen, als ik klaar ben, post ik ook wat pics
 
ElPancho":2um43v6n said:
Dikke games in die witte dozen, ook (Star?) Trigon, vet.

Gewoon Trigon, het spel van Konami uit 1990...gespeeld in Hilversum en kort daarna aangeschaft.
Naast die witte verzenddozen staat uit het zicht ook nog een rijtje Cave dozen (met bijbehorende inhoud natuurlijk).

beau":2um43v6n said:
Altijd mooi

Lijkt sprekend op die van mij, alleen heeft die van mij die metalen rand niet meer. Had ik een flink aantal jaren geleden gekocht nog voordat ik een New Astro had.
 
Wel weer gezellig zo'n rommelzolder! Geeft ook wel een leuke sfeer.
Niet alles hoeft superstrak...
Zeer vette rij aan AES games!
 
Ziet er zeker gaaf uit.
rommelig VOL!.
Ook een ikea fan zo te zien, maar die gremlin is echt heel mooi. Foto van zijn broer graag, en ik bedoel niet Nassischijf, maar die in de woonkamer :D

Warhammer. Welk leger speel je? Ik ben ermee gestopt. Maar had op laatst een enorm Chaos Space Marine leger. Ging naar een goed doel: aankoop NNC.

Ik wil ook mijn Atomiswave consolizen. Weet iemand die dat kan????


Mars attack, een van de beste films ooit! :P (En de eerste film die ik samen met mijn vriendin heb gekeken, :oops: )
Door die film speelde we het nummer van Tom Jones in de trouwzaal, toen mijn vrouw en ik getrouwd waren.

Zo romantisch die film :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top