What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cthulhu's game room (by night).

Eindelijk klaar! Moet alleen nog alle consoles aansluiten, maar daarvoor is het nu veel te warm.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg
 
Nice, vet clean inderdaad. Zal er wel bruut uitzien met wat gekleurd licht (Blauw licht, perhaps? als het buiten donker is)
 
Gaaf man, ziet er zeer strak en clean uit!

Ook de eerste gameroom/mancave die ik zie met een kroonluchter ;)
 
PascalP":qha9n50q said:
Gaaf man, ziet er zeer strak en clean uit!

Ook de eerste gameroom/mancave die ik zie met een kroonluchter ;)

Thanks! Is een kroonluchter gemaakt van oude advocaatflesjes...een drankkroonluchter dus.

d":qha9n50q said:
Nice, vet clean inderdaad. Zal er wel bruut uitzien met wat gekleurd licht (Blauw licht, perhaps? als het buiten donker is)

Thanks! De kroonluchter geeft wat gelig licht als hij aanstaat en verder zorgen de flipperkast en de NAC ook voor sfeerverlichting. Zal binnenkort wel foto's maken als het donker is en alles aanstaat (moet het wel weer wat aangenamere temperaturen zijn om alle consoles aan te sluiten).
 
WAT EEN VERBETERING. Lekker licht. Strak, en opgeruimd.
Wauw man. Dat is echt een vet.

Ik had je ooit beloofd nog evente zoeken of ik de Deicide en Slayer (hell awaits posters nog heb).
Slayer (uit de kerrang) heb ik gevonden, Deicide nog niet.
pm me maar, dan app ik wel een fotootje mocht je die willen.
 
Zeker knap, had ook nog graag zo een kamertje gehad , hier thuis zitten alle kamers vol met kids :-) nog een mooie dk cab erbij zou zeker niet misstaan
 
Thanks! Dat is één van de redenen waarom ik maar één kind heb...scheelt een hele hoop ruimte (en gezeur).
 
De ventilator naast je cab voorspelt veel verhitte momenten die nog gaan komen.

Ziet er heel goed uit zo met die posters. Je mag trots zijn op je harde werk
 
Yep, was de enige Ikea stoel die ik acceptabel vond...zit echt geweldig om computerspellen te spelen.
Trouwens, alle meubels op m'n zolder zijn van Ikea...nou ja, alles behalve de barkruk dan.
 
Erg mooi cthulhu, flinke ruimte ook! Castlevania... :) Wel weer ff zin om zo'n game op te pakken.
 
Back
Top