Kenshiro
Cabinet Dweller
Zo gisteravond uitgebreid de demo van Crysis gespeeld en ik ben erg onder de indruk van de graphics, de gameplay-elementen die de nano-suit met zich meebrengt en het verhaal wat volgens mij in de hele game best goed uitgewerkt gaat worden..... Ik heb de multiplayer nog niet geprobeerd, maar met de mogelijkheden van je nanosuit kan dat best geinige momenten opleveren imho. Bij mij draait deze game met resolutie van 1024 x 768, alles op High Quality als een trein. Ik ga zo even checken wat ie doet met AA en AF aan.
Kort samengevet ga ik deze game zeker halen als ie uit is, de gameplay, de graphics, mulitplayermogelijkheden spreken mij zeer zeer aan. dit is eigenlijk wat Far Cry jaren geleden had moeten zijn!!!!
Maar wiie heeft hier nog meer de demo van Crysis gespeeld, en wat vinden julie er van???
Kort samengevet ga ik deze game zeker halen als ie uit is, de gameplay, de graphics, mulitplayermogelijkheden spreken mij zeer zeer aan. dit is eigenlijk wat Far Cry jaren geleden had moeten zijn!!!!
Maar wiie heeft hier nog meer de demo van Crysis gespeeld, en wat vinden julie er van???