What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Crimzon Clover: World Ignition

Voor de mensen die hem willen draaien op een pc:

System Requirements:
Supported OS: [Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP]
Processor: Pentium 4 2.80GHz or better
RAM: 512MB RAM
Hard Disk: 1 GB Free Hard Drive Space
Video Card: Direct3D support
Additional Requirements: Active Steam account for download, activation and play

Recommended System Requirements:
Recommended Processor: Pentium 4 CPU 3.40GHz(2 CPUs) or better
Recommended RAM: 1 GB RAM
Recommended Video Card: GeForce7900 GS eq. or better
 
Had hem een tijd geleden ook gekocht op Steam (in de bonus), nu alleen nog een Windows PC :mrgreen:
 
PC van mijn PlaySeat van zolder gehaald en aangesloten op mijn Vewlix :D
Via STEAM ook binnengehaald, wel klein schermpje om te spelen als je het niet verticaal hebt:

MsGzgaH.jpg
 
Dat is waar, maar groot genoeg om ervan te genieten. Ik ga niet elke keer dat scherm swappen
 
Scherm swappen zit er bij ook niet in haha. Maar vet spel, best verslavend en het was best laat geworden gisteren Zzzzzzz...
 
Misschien leuk om te zien.
September 2013 heb ik de game in Japan gespeeld.

Ik vind de artwork wel erg mooi.

IMGP8029.JPG
 
Da Dude":3em0w9cl said:
Misschien leuk om te zien.
September 2013 heb ik de game in Japan gespeeld.

Ik vind de artwork wel erg mooi.

Nice man. Ik wil de VLX in het NGC ook in het Crimzon Clover thema zetten incl. marquee, stickers en misschien rolbanners. Full Japanese gaan op die cab zeg maar ;)
 
Heb je die art Chris? Want ik ben net bezig een Vewlix move strip te maken
 
Milspex":q4931aiy said:
Heb je die art Chris? Want ik ben net bezig een Vewlix move strip te maken

Ik heb wel wat artwork gevonden op hoge resolutie om te verwerken tot banner en marquee. Vicious had ook een verzameling aan CC art en stuurt me dat tzt nog door.
Als je een movelist hebt dan graag. One down, 5 to go :D
- movelist
- speakerpanel links
- speakerpanel rechts
- marquee
- Rolbanner links van de cab
- Rolbanner rechts van de cab

Wordt tijd dat ik een grootformaat-printer ga aanschaffen ;)
 
Had ik dat toen maar geweten. Had ik veel foto's van de art gemaakt zodat je die kon namaken of gebruiken.

Toen was het ff proberen. Mooie game. En later kwam die in een steamsale voorbij. JEUH kopen!!!! :mrgreen:
 
Work in progress move strip:

2uz9d29.png


De andere "modes" moeten er nog in (Unlimited en Time Attack). Weet niet zeker of controls wel kloppen, moet ik nog aan werken
 
Mooie artwork!
Iemand enig idee hoe ik een joystick kan mappen voor dit spel? In Windows 8 laat m'n stick bij de kalibratie zien dat alles in orde is, maar in het spel zijn de controls nogal in de war...rechts op de stick is omhoog en omhoog is fire etc. Ik gebruik trouwens een stick van Jinxz met een ingebouwde cthulhu board. Voor de rest werkt m'n stick voor zowel de pc als m'n PS3 gewoon zoals het hoort, maar bij CC dus niet. Precies de reden waarom ik niet van spellen op de PC hou.
 
Hmmm vaag. Misschien joy2key gebruiken om de input om te zetten naar keystrokes?
Rare work-around maar wie weet werkt dat.
 
Als wat voor controller wordt het bij jouw herkend?
Ik heb ook stick van Jinxz, bij mij herkent mijn Windows 8 PC het als XBOX Controller.
Ik hoefde in het spel helemaal niks te wijzigen, alles stond gelijk goed.
 
De stick van Cthulhu heeft waarschijnlijk een Paewang PCB d'r in zitten. Die werden door Datel gebruikt voor PC/360/PS3 sticks. Gek dat CC daar anders mee om gaat.
 
Back
Top