What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Cps2 repair

ruderudie

Bullet Dodger
He guys, was er nu nog iemand actief die cps2 boards kan phoenixen? Anders moet ik alles naar Finland sturen, kan ook maar is prijzig en risicovol. Hoor het graag!

Ja je moet dan wel aardig wat tijd hebben om er in te duiken en nog steeds periodiek batterij vervangen volgens mij. Super cool bedacht en top als je daar eens een tijd op kan zitten, 'aar ik denk dat phoenixen en geen omkijken meer naar hebben voor mij beter is. Mocht hier iemand kunnen reprogrammen en batterijtje met houder installeren dan is het natuurlijk wel zeker een optie.

- Welke game gaat het om, welke versie en regio? (Bijv: SFZ3 910423 JAP)
Als de game al dood is wordt het lastig om de versie nog te achterhalen, maar dan kan je altijd de huidge eprom set opsturen naar me.
- Kun je de game zelf openmaken?
- Ben je goed met een platte schroevendraaiert?

Ik kan zo'n 99% van alle cps2 games phoenixen voor je. Stuur maar ff een PM :)

Ow was er van overtuigd dat ik jou ook had ge pm'd maar ik zie dat dat niet zo is nu. Goed om te weten in elk geval dat jij de bosrds kunt fixen, had er eerder ook al even met een andere member over gesproken dus als ik er de komende tijd met de kids ed aan toe kom de boel goed te inventariseren (ook misschien dommige batterijen vervangen), ga ik eerst even aan hem voorleggen wat mogelijk is en indien geen tijd/zin of mogelijkheid voor wat voor reden san ook neem ik ff contact met jou op!

Aha. Ok nou succes ermee dan. Remind me never to post behulpzame binnen-24-u antwoorden again.

ruderudie":37waxx6x said:
Ow was er van overtuigd dat ik jou ook had ge pm'd maar ik zie dat dat niet zo is nu.

Volgens mij is de PM service van dit forum kaputt..

Hmmm.. ik heb al 2x gehad dat ik een PM heb verstuurd die niet is aangekomen, kan zijn dat het probleem tussen de stoel en het keyboard zit, maar dan ben ik gelukkig niet de enige. ;)

Misschien verloopt de inlog sessie te snel? Of ik verstuur em te laat?

Wat zeker wel niet klopt is de smilies icons..

Als je images/smilies/icon_wink.gif klikt, krijg je 😉

Overigens ben ik wel blij dat ik mag vertoeven op nozomi.nl ! Tekst komt misschien een beetje rot over, niet mijn intentie.

K405":2tmvh821 said:
Hmmm.. ik heb al 2x gehad dat ik een PM heb verstuurd die niet is aangekomen, kan zijn dat het probleem tussen de stoel en het keyboard zit, maar dan ben ik gelukkig niet de enige. ;)

Misschien verloopt de inlog sessie te snel? Of ik verstuur em te laat?

Wat zeker wel niet klopt is de smilies icons..

Als je images/smilies/icon_wink.gif klikt, krijg je 😉
Die gast die winkt, toch?
Anyway, ik heb ook weleens dat een bericht in de outbox(1) zit. Dit betekent dat de begunstigde het bericht nog niet als gelezen heeft gemarkeerd. Ik denk dus dat die persoon misschien al wel online (dit kan je weer zien bij het profiel van die persoon) is geweest, maar gewoon het bericht nog niet gelezen heeft.

Niets mis met de PM functie hoor (afgelopen tijd een paar keer met succes gebruikt) en die "wink" smiley is voor een knipogend exemplaar, dus ook die doet het goed lijkt mij. Net wat d al schreef.

Dan zal het wel aan mij (en nog 2 gebruikers) liggen :mrgreen: ;) 😉

Over die wink..

Code:
 :wink:
Code:
;)

Lekker belangrijk.. :twisted: maar als je 'blauw' kiest krijg je rood en omgekeerd

winks_reversed.PNG

Er is niks mis met de PM service of de smilies jongens, damn.
Iemand heeft gewoon de op een PM gestuurd, en die dacht dat ik dat was. Er zijn meer mensen met eprombranders in de wereld. Pff.

Back