GWAR":30rhojq9 said:![]()
:lol:
legztec":3v4jpjnc said:Dan kan jij vast de oude robotech wel herinneren.
Ik keek vroeger ook altijd zo'n space serie waarbij alle karakters een grote ovale neus hadden.
Weet iemand hoe dat heette?
GWAR":34nlg8d8 said:Volgens mij was dat van die educatieve shit.
Maar geen idee hoe het heet, was wel vermakelijk idd.
GWAR":klbztkbo said:![]()
:lol: