GWAR":msnm89du said:![]()
and they call me.....BULLETPROOF!
Captain Planet vond ik even te overdreven, groen-blauwe metrosexueel die met zijn multiculturele padvinderscollectief de wereld red van hobby-vervuilers
General Wong":1wqh5tgn said:Als je begrijpt wat ik bedoel????
DreamerNL":3ukhxop2 said:General Wong":3ukhxop2 said:Als je begrijpt wat ik bedoel????
Dan ben je geen echte Nederlander als je deze film niet hebt gezien....
Mildoe":9d5f3l42 said:Jayce and the wheeled warriors...
dat was vroeger ook zo vet!
![]()
R-Type":2y0yxjwr said:Mijn favoriete cartoons zijn denk ik X-Men, Turtles en New Spiderman (allen uit de 90's). Vaste prik was ook altijd COPS, Dungeons and Dragons, Batman: Animated (beetje depri though), Power Team en Captain N.